Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
lieveli schreef:Jeetje, ik schrik er echt van hoe hard mensen zijn voor hun 'beste' vriendin. Maak je nooit ruzie, maak je nooit eens een fout, laat je je nooit eens van je slechtste kant zien?
Niet richting haar, in ieder geval. Wij hebben oprecht in de 6 jaar dat wij beste vriendinnen zijn, en geloof me: we zijn heel close, nog nooit ruzie gehad.eilleen333 schreef:Ben ik de enige die dit wel kan begrijpen vanuit het oogpunt van de vriendin? Die wil ook onwijs graag een eigen pony, maar dat zit er blijkbaar niet in.
Misschien is het een idee om dit eens met haar te bespreken?
Ik weet nog goed dat ik 16 was en mensen om mij heen eigen ponies. Dan is het gewoon niet leuk als jij er geen hebt. 16 is geen makkelijke leeftijd.
Nee, het is ook niet leuk dat zij zo reageert, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
Resistance schreef:lieveli schreef:Jeetje, ik schrik er echt van hoe hard mensen zijn voor hun 'beste' vriendin. Maak je nooit ruzie, maak je nooit eens een fout, laat je je nooit eens van je slechtste kant zien?
Ik met mijn beste vriendin niet.Niet richting haar, in ieder geval. Wij hebben oprecht in de 6 jaar dat wij beste vriendinnen zijn, en geloof me: we zijn heel close, nog nooit ruzie gehad.
Ik kan niet bevatten dat je je zo zou gedragen richting je beste vriendin. Dat is één van de enige personen die ik liever gelukkig zie dan dat ik mezelf gelukkig zou zien.
lieveli schreef:ElineS schreef:Dat is geen beste vriendin. Lekker laten lopen.
Jemig, dat is kort door de bocht. Ik vraag me dan altijd af hoeveel vriendinnen mensen zelf hebben... Het gaat hier om grietjes van 16 en het kan best zuur zijn als je graag een pony wil en niet krijgt, maar je vriendin heeft er 2.
Ts, van jaloezie willen mensen nog wel eens lelijk gaan doen. Maar geef je vriendin even tijd om het te laten zakken, het was vast een onnadenkende actie.
eilleen333 schreef:Ben ik de enige die dit wel kan begrijpen vanuit het oogpunt van de vriendin? Die wil ook onwijs graag een eigen pony, maar dat zit er blijkbaar niet in.
Misschien is het een idee om dit eens met haar te bespreken?
Ik weet nog goed dat ik 16 was en mensen om mij heen eigen ponies. Dan is het gewoon niet leuk als jij er geen hebt. 16 is geen makkelijke leeftijd.
Nee, het is ook niet leuk dat zij zo reageert, maar ik kan het ergens wel begrijpen.
eclair98 schreef:Ik heb met mijn beste vriend al ontelbare ruzie's gehad en ja, meer en deel kwam door mij. Ik (en hij dus ook) snap mijzelf nu beter en weet waardoor het nu komt. Hier hebben we het over gehad en sinds dien gaat het super goed!
Ik ken hem nu, denk ik, even denken, 5 jaar?