- Eerste in de showmanship L2 met Mea
- Eerste in de in hand trail L2 met Grace
- Derde in de in hand trail L2 met Mea
- Derde in de pleasure L2 met Mea
Weer een leuk dagje! ^-^
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
(want ze komt er noooit uit... twee keer per dag in de paddock, 3 uur per dag in het land en dan ook nog een uur werken/spelen per dag) 
Pearls14 schreef:Mooie foto
En hoevaak train jij je paarden eigenlijk.
Vraagje uit nieuwschierigheid

xxwienekexx schreef:Pearls14 schreef:Mooie foto
En hoevaak train jij je paarden eigenlijk.
Vraagje uit nieuwschierigheid
Dankjewel!
Ik train mn paardjes heel divers, de ene dag zijn we aan de hand met balkjes bezig, dan aan de hand met draaien en vierkant staan, en weer een andere keer zijn we onder het zadel bezig met deze onderdelen of de horsemanship.
Grace gemiddeld 5 keer per week, 1 keer per week spelen in de longeercirkel en 1 keer lekker de hele dag alleen maar los. Van die 5 keer trainen zit er ook regelmatig een rondje ontspannen bos of strand bij
Mea train ik wat minder, 3 keer per week, mn moeder rijdt Mea nog 1 of 2 keer (hobbymatig, dus vaak is dat een rondje buiten) en verder het zelfde verhaal als Grace
Pearls14 schreef:Ik vond het wel intressant een andere tak van de paardensport
Ik rij namelijk dressuur en het lijkt me leuk om ook eens een lesje western te rijden
Ik ben zelf als springruiter begonnen, toen een poosje dressuurmatig gereden en nu sinds 5 jaar de westernsport in
Zou voor geen goud meer willen ruilen

En als je een keer een lesje wil volgen geef gerust je provincie even door, wie weet ken ik wat stallen in de buurt

xxwienekexx schreef:Pearls14 schreef:Ik vond het wel intressant een andere tak van de paardensport
Ik rij namelijk dressuur en het lijkt me leuk om ook eens een lesje western te rijden
Ja leuk!Ik ben zelf als springruiter begonnen, toen een poosje dressuurmatig gereden en nu sinds 5 jaar de westernsport in
Zou voor geen goud meer willen ruilen
![]()
Da's trouwens niet helemaal waar want ik kan ook prima mn plezier halen als ik een arabiertje of kwpnertje Engels aan het rijden ben
Ik weet niet of het mogelijk is maar als je zin hebt ben je op het NK altijd welkom! Er hangt bij ons altijd een relaxte sfeerEn als je een keer een lesje wil volgen geef gerust je provincie even door, wie weet ken ik wat stallen in de buurt
xxwienekexx schreef:Pearls14 schreef:Ik woon in noord-brabant
Oh daar heb je meer dan genoeg plekjes waar je eens kan lessen! Hoe ver woon je van het NK af?Anders kan je volgend weekend de sfeer komen proeven als je zin hebt
Die dag zijn de L4 en L3 levels