Volg ons naar het Nederland Kampioenschap dit jaar!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

xxwienekexx

Re: Volg ons naar het Nederland Kampioenschap dit jaar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-17 20:15

Weer trots op de knappe paarden vandaag!
- Eerste in de showmanship L2 met Mea
- Eerste in de in hand trail L2 met Grace
- Derde in de in hand trail L2 met Mea
- Derde in de pleasure L2 met Mea
Weer een leuk dagje! ^-^

Afbeelding

emil01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-17 14:53

*\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-17 11:12

Jaaa precies :D :D

Vandaag lekker zonder hoofdstel afgesloten met Grace, even lekker ontspannen :)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 15:32

Zo leuk, een gave publicatie in een magazine met een interview over de voorbereidingen voor het Nederlandse Kampioenschap!

Net de Wran Western World binnen, waarin ik een stukje vertel over de voorbereidingen voor het Nederlands Kampioenschap, Mea (Zip me a Note), Grace (Footworkdunitgreat) en een stukje van mijn geschiedenis. Ook vertelt mijn moeder een stuk over het altijd mee gaan op de wedstrijden en het 'lol met knol-gedeelte'.

Afbeelding Afbeelding

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-17 15:37

Zo trots, blij en gelukkig met mijn paarden! En eigenlijk geloof ik het nog steeds niet..

We hebben dit jaar maarliefst VIER high pointed titels binnen weten te slepen!

Mea is en blijft gewoon een top knol! Ze gaat iedere keer met zoveel plezier op wedstrijd, en heeft dit jaar dan ook drie high pointed titels verdiend: showmanship, pleasure en trail!

Maar ook Grace deed het dit seizoen goed, ze ontwikkelde zich zo knap aan de hand dat de high pointed titel In hand trail dit jaar voor haar is!

Afbeelding

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-17 15:39

Wat ga je als een speer! Sjonge zeg, Joy moet maar eens in de leer bij jullie! *\%/* *\%/* *\%/*

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 20:08

Gimme_Spurs schreef:
Wat ga je als een speer! Sjonge zeg, Joy moet maar eens in de leer bij jullie! *\%/* *\%/* *\%/*

Haha ja gaat opeens hard :P Nou als je ooit ergens tegenaan loopt mag je t altijd vragen, maar vooral heel veel lol met je knol hebben *\o/*

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-17 20:11

Zaterdag mag Grace weer eens mee op les, ben erg benieuwd hoe ze het gaat doen. Vandaag gaf ze me het gevoel wat ik eigenlijk altijd wil hebben. Dat is eigenlijk in stap en draf altijd al zo, maar in galop gaat ze sinds een paar dagen ook lekker zakken :D *D

Mea trainen we rustig aan door, die voelt dat het NK er aan zit te komen geloof ik, ze staat continue te bietsen of ze eruit mag :P (want ze komt er noooit uit... twee keer per dag in de paddock, 3 uur per dag in het land en dan ook nog een uur werken/spelen per dag)

Net nog wat gave foto's van de wedstrijd in Bergschenhoek binnen, wat is ze toch knap met dr 19 jaar :D

Afbeelding

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-17 21:19

Mooie foto
En hoevaak train jij je paarden eigenlijk.
Vraagje uit nieuwschierigheid

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 06:49

Pearls14 schreef:
Mooie foto

Dankjewel!

Ik train mn paardjes heel divers, de ene dag zijn we aan de hand met balkjes bezig, dan aan de hand met draaien en vierkant staan, en weer een andere keer zijn we onder het zadel bezig met deze onderdelen of de horsemanship. :)

Grace gemiddeld 5 keer per week, 1 keer per week spelen in de longeercirkel en 1 keer lekker de hele dag alleen maar los. Van die 5 keer trainen zit er ook regelmatig een rondje ontspannen bos of strand bij :)

Mea train ik wat minder, 3 keer per week, mn moeder rijdt Mea nog 1 of 2 keer (hobbymatig, dus vaak is dat een rondje buiten) en verder het zelfde verhaal als Grace :)

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-17 14:16

xxwienekexx schreef:
Pearls14 schreef:
Mooie foto

Dankjewel!

Ik train mn paardjes heel divers, de ene dag zijn we aan de hand met balkjes bezig, dan aan de hand met draaien en vierkant staan, en weer een andere keer zijn we onder het zadel bezig met deze onderdelen of de horsemanship. :)

Grace gemiddeld 5 keer per week, 1 keer per week spelen in de longeercirkel en 1 keer lekker de hele dag alleen maar los. Van die 5 keer trainen zit er ook regelmatig een rondje ontspannen bos of strand bij :)

Mea train ik wat minder, 3 keer per week, mn moeder rijdt Mea nog 1 of 2 keer (hobbymatig, dus vaak is dat een rondje buiten) en verder het zelfde verhaal als Grace :)

Oke bedankt voor je uitleg :)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-17 20:20

Graag gedaan hoor! Als je nog vragen hebt over aan de hand werken of andere onderdelen geef gerust een gil. :D

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 07:11

xxwienekexx schreef:
Graag gedaan hoor! Als je nog vragen hebt over aan de hand werken of andere onderdelen geef gerust een gil. :D

Ik vond het wel intressant een andere tak van de paardensport
Ik rij namelijk dressuur en het lijkt me leuk om ook eens een lesje western te rijden

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-17 18:37

Pearls14 schreef:
Ik rij namelijk dressuur en het lijkt me leuk om ook eens een lesje western te rijden

Ja leuk! :D Ik ben zelf als springruiter begonnen, toen een poosje dressuurmatig gereden en nu sinds 5 jaar de westernsport in :) Zou voor geen goud meer willen ruilen :Y)

Da's trouwens niet helemaal waar want ik kan ook prima mn plezier halen als ik een arabiertje of kwpnertje Engels aan het rijden ben :)

Ik weet niet of het mogelijk is maar als je zin hebt ben je op het NK altijd welkom! Er hangt bij ons altijd een relaxte sfeer :) En als je een keer een lesje wil volgen geef gerust je provincie even door, wie weet ken ik wat stallen in de buurt :)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 12:24

Grace, de uk, mocht vandaag mee op les :D

Filmpjes staan op haar Facebook pagina, die krijg ik even niet zo makkelijk hierheen:
https://www.facebook.com/footworkdunitgreat/

Ging top, instructeur vond ons erg vooruit gegaan, en dat is ook gewoon leuk om te horen :D
Nog een weekje aftellen tot het NK!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 13:37

Misschien heb je het al wel eerder benoemd hoor, maar ik ben het ff vergeten.. Van wie heb je momenteel les? :D

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 14:17

Van Palden Schooneman :)

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 14:49

Livestream kan je vanaf vrijdag hier volgen (naar beneden scrollen):
http://www.wran-eu.nl/the-dutch-open/

Ik ben de zaterdag en de zondag regelmatig in beeld, en vrijdagavond met de high pointed uitreiking :D

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 17:50

xxwienekexx schreef:
Pearls14 schreef:

Ja leuk! :D Ik ben zelf als springruiter begonnen, toen een poosje dressuurmatig gereden en nu sinds 5 jaar de westernsport in :) Zou voor geen goud meer willen ruilen :Y)

Da's trouwens niet helemaal waar want ik kan ook prima mn plezier halen als ik een arabiertje of kwpnertje Engels aan het rijden ben :)

Ik weet niet of het mogelijk is maar als je zin hebt ben je op het NK altijd welkom! Er hangt bij ons altijd een relaxte sfeer :) En als je een keer een lesje wil volgen geef gerust je provincie even door, wie weet ken ik wat stallen in de buurt :)

Ik woon in noord-brabant

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 18:14

Pearls14 schreef:
Ik woon in noord-brabant

Oh daar heb je meer dan genoeg plekjes waar je eens kan lessen! Hoe ver woon je van het NK af? :) Anders kan je volgend weekend de sfeer komen proeven als je zin hebt *\o/*

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:19

xxwienekexx schreef:
Pearls14 schreef:
Ik woon in noord-brabant

Oh daar heb je meer dan genoeg plekjes waar je eens kan lessen! Hoe ver woon je van het NK af? :) Anders kan je volgend weekend de sfeer komen proeven als je zin hebt *\o/*

Ong 40 minutjes
Maar in dat weekend 2 verjaardagen een van me zelf en een van mijn oma dus helaas gaat dat hem niet worden.
Baal ik heel erg van maar ja misschien kan ik nog wel een gaatje vinden

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 18:24

Pearls14 schreef:
Ong 40 minutjes
Maar in dat weekend 2 verjaardagen een van me zelf en een van mijn oma dus helaas gaat dat hem niet worden.
Baal ik heel erg van maar ja misschien kan ik nog wel een gaatje vinden

Ah jammer (maar ook gezellig)! En de vrijdag school o.i.d.? :)

CaptainJS

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 18:24

Vrijdag zou kunnen moet ik effen overleggen

xxwienekexx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-06-17 18:31

Ik ontvang zelf vrijdag eind van de middag/begin van de avond de high pointed titels, maar ben er al wel de hele dag met de paardjes :D Die dag zijn de L4 en L3 levels :)

Emita

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-17 20:02

xxwienekexx schreef:
Van Palden Schooneman :)

Ah leuk!! Lijkt me ook gezellig om te komen kijken bij het wran NK maar helaas heb ik weekenddienst en workshops... Ben er wel bij op het paint NK (en dan doe ik zelf ook mee met mn bijrijdpaint :D )