Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
! We hebben haar haar leven lang kunnen houden totdat ze vorig jaar helaas is overleden
. Mijn tweede pony hebben we gekocht bij een handelaar, maar daar was ze pas twee dagen dus die hadden ook niet zoveel over haar te vertellen. Maar ook dat is helemaal goed gekomen, het eerste jaar liet ze me wel alle hoeken van de bak zien
maar na 5 jaar zijn we nog M1 geworden. (Inmiddels heeft zij ook weer een ander lief baasje). Mijn derde pony hebben wij weer gekocht van een particulier en dat ging ook prima! Wel wat dingetjes gehad in de loop der jaren maar het is een super pony!
Mijn eerste paard hebben wij gekocht van een zeer kleinschalige handelaar. Dat was niet precies wat we hadden verwacht, maar daar kon de handelaar niks aan doen. Toen we haar net hadden bleek ze hele erge keelontsteking te hebben, dit had ze waarschijnlijk al bij de handelaar maar dit kwam pas tevoorschijn na de stress van het reizen en haar nieuwe stal. Maar gelukkig is dat helemaal goed gekomen en is ze echt een top paard!

Helaas ben ik volgens alle verhalen wel een van de weinigen met dit geluk geweest.... Achteraf schrok ik wel van de verhalen, mede omdat ik er ook bijna een tweede paard had gekocht, wat -achteraf gelukkig- toen wegens omstandigheden niet door kon gaan. Echt verhalen heb ik van de handelaar niet gehad, via de handelaar wel in contact gekomen met de oude eigenaresse waar ik een hele tijd leuk contact mee heb gehad en die me precies kon vertellen hoe het paard was

En nog geen dag spijt van gehad!