Genot om naar te kijken
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Getup schreef:Vond ik ook. Maar zij niet toen![]()
Zulke ponys kun je nog altijd ter beschikking stellen oid, die zijn zoooo gewild. Was hij als jonkie ook zo rustig? Konden ze er als 5/6 jarige al los mee rijden?
edit: zie net de foto van haar als 6 jarige op oefendressuur.
Die van ons is op zich heel cool , maar toch af en toe behoorlijk snel. Mijn oudste is nu 5, en rijdt m af en toe in de bixie of thuis aan de longe. Gaat prima. Maar galopperen doen we nog even niet.
Al denk ik dat t vanaf 7/8 jaar wel moet kunnen. Bedoel: scheurde vroeger ook rond op zo'n snelle pony en vond het geweldig. Maar als moeder zijnde minder, blijkbaar![]()
Hij wordt al 2 jaar gereden door n meisje van inmiddels 11, dat gaat super. Springen, dressuur en buiten.
maar daar leren ze weer van "zitten".
Wat een stoere pony en wat zijn ze leuk samen. Vooral foto 3 vind ik echt gaaf. Net een echt springpaard maar dan mini.

SusanH schreef:Ik wil ook zo'n Welsh voor onze dochter straks vindt dat zulke leuke pony's. Maar zij is gek van Tinkers helaas. Maar goed, eerst maar eens netjes leren rijden op de manege. Kunnen we altijd nog zien of er een pony komt, en wat voor 1 het dan wordt. Ze is nu 7 en al best wel lang voor haar leeftijd. Wat leuk dat je kinderen er zo mee op gegroeid zijn. Die foto van 2012 is ook echt te schattig.

Capriootje schreef:GéweldigWat een stoere pony en wat zijn ze leuk samen. Vooral foto 3 vind ik echt gaaf. Net een echt springpaard maar dan mini.
Getup schreef:geniale pony!
*wil m best n tijdje leasen tegen de tijd dat je dochter er uit gegroeid is , woon in N-Luxemburg, dus niet zo ver van Limburg*
Kanto schreef:Aahh wat een superleuke combinatie![]()
Zou ik misschien mogen vragen wat voor een jasje ze draagt?![]()
Nynkster schreef:Oh gosh, die welsh met veel wit![]()
![]()
Is die ook van jullie?

Nynkster schreef:Nynkster schreef:Oh gosh, die welsh met veel wit![]()
![]()
Is die ook van jullie?
Yup mijn fokproduct
Heeft een 1e premie behaald op de keuring is overigens nog hengst en net 1jaar geworden.
Citaat:Gaaf hoor! Wat is zijn afstamming?