danaderese schreef:Vroeger een merrie gekend met de naam: Quelle est belle( frans voor: wat is ze mooi)Deze is idd mooi! Die gaat op mijn lijstje!- Queen B - Q Is Good For You- Que Sera- Quelle est Belle
Quinoa roepnaam noaQuenelleGepikt van een boktveulen (RIP) QuiquebouJe kunt eigenlijk ook alle namen met een K wel met een q schrijven:qarmen vind ik bijv leuk. Of misschien gaan mensen dan toch kwarmen zeggen. Hmmm
missfalki schreef:Wat is de naam van de moeder, mogelijk daar een samenvoeging van met vader ...Groet Karin.Lena haha
ikkedus schreef:Quinoa roepnaam noaQuenelleGepikt van een boktveulen (RIP) QuiquebouJe kunt eigenlijk ook alle namen met een K wel met een q schrijven:qarmen vind ik bijv leuk. Of misschien gaan mensen dan toch kwarmen zeggen. Hmmm Quiquebou is leuk!
Ik moest vorig jaar een naam met de Q uitvinden, wat een rotletter! Het werd bij mij een hengstje, maar voor een merrie had ik Quilina
xmichxrocky schreef:missfalki schreef:Wat is de naam van de moeder, mogelijk daar een samenvoeging van met vader ...Groet Karin.Lena hahaMaar als je Lena andersom schrijft krijg je anelmisschien dan geschikt?Quasanel (moeder en vader)Quatanel (moeder en opa)Groet Karin.
Mijne is ook in een Q jaar geboren, meneer noemt Quickstep wat ik ook wel bij een merrie passend vind. Geloof dat er ook eentje Quinevire genoemd is toen. Andere namen van toen ben ik helaas vergeten.