Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij is in het verleden een paar keer erg geschrokken van een ander en dat blijft erin. Hij is namelijk niet bang voor anderen, alleen als ze tegemoeten komen draven, waarbij hij soms ook nog wel eens gaat klooien door al te achrikken ik als ik bij de A rij en de ander bij de C
ik neem hem gewoon veel mee, mezelf nooit klemrijden en verder hopen dat je blijft zitten en dat het ooit beter wordt 

Jester_ schreef:Tja wat doe ik eraanHij is in het verleden een paar keer erg geschrokken van een ander en dat blijft erin. Hij is namelijk niet bang voor anderen, alleen als ze tegemoeten komen draven, waarbij hij soms ook nog wel eens gaat klooien door al te achrikken ik als ik bij de A rij en de ander bij de C
ik neem hem gewoon veel mee, mezelf nooit klemrijden en verder hopen dat je blijft zitten en dat het ooit beter wordt
Thanks allemaal!!![]()
idd veel kilometers maken, ruimte houden en positieve ervaringen op doen!
Ziet er echt al heel netjes uit! En die spanning blijft lastig, heel herkenbaar. Hij is echt een beetje een grote versie van een pony die ik altijd reed
En soms zijn die gestoorde buien ook wel grappig

in de ring viel het me alles behalve tegen, daar vond ie het niet eng maar wellicht om dat je dan in een afgesloten ring zit. Het is wel heel lastig maarja moet er maar mee dealen 
doen me goed
en dan komt er zo'n knapperd!
). Erg strenge jury maar terecht ook 2x net geen winst
wat kan ik hem soms schieten maar nee, ben zo gek op dat paard, lekkerding