Ik ben fan, ben benieuwd hoe Amigo zich verder gaat ontwikkelen!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mariett schreef:Oeh, knap paard! Ziet er goed uit ook.Daphneeeej schreef:Welke kleur ogen heeft hij? Als het fel blauw is dan is het bijvoorbeeld perlino oid maar als de ogen meer groenig of gelig zijn dan moet het champagne kleurslag zijn. Ook heeft hij een bruinigere/grauw getinte roze huid lijkt het dit is ook een kenmerk van champagne kleur.
Een Andalusiër 'mag' geen champagne kleur zijn, toch? Is het niet een pearl met cream? In ieder geval een toffe kleur
. Denk dat hij een hele mooie toekomst voor zich heeft met de juiste ruiter!
Mariett schreef:Oeh, knap paard! Ziet er goed uit ook.Daphneeeej schreef:Welke kleur ogen heeft hij? Als het fel blauw is dan is het bijvoorbeeld perlino oid maar als de ogen meer groenig of gelig zijn dan moet het champagne kleurslag zijn. Ook heeft hij een bruinigere/grauw getinte roze huid lijkt het dit is ook een kenmerk van champagne kleur.
Een Andalusiër 'mag' geen champagne kleur zijn, toch? Is het niet een pearl met cream? In ieder geval een toffe kleur
Mariett schreef:Een cremello en een perlino is niet ontzettend goed uit elkaar te halen 'in het echt'. De basiskleur van een perlino is inderdaad bruin, van een cremello is het vos (en van een smoky cream is het zwart).
Maar ik vind champagne een beetje apart, aangezien dit een (volgens mij) Amerikaanse mutatie is, en de kans is niet zo groot dat dat hier nu in zit.
astridklomp schreef:Volgens mij toch Amber Cream Champagne, dan zijn de ogen groenig en doordat er cream inzit en ze licht zijn zie je de glans niet. Ik heb zelf een classic champagne en een vriendin heeft een aantal Champagnes met cream erin, deze hebben ook groene ogen en bijna geen glans. Ook de sproeten zijn niet altijd sterk aanwezig als ze jong zijn. Meestal als ze ouder worden verschijnen er wel meer sproeten.