Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ziet er goed uit!

xKatinkii schreef:Ik heb een mini van 84 cm, dus slagje kleiner als de jouwe. Ikzelf sta met mijn rechterbeen voor (balanskwestie xd) en had de leidsels in mn linkerhand en het touw in mn rechter.
Tuig... tja, leren strengen eraf en aan beide kanten een halstertouw geklikt, zo eerste keer ff kijken maar ging super. Touwen door de lichtogen.
Verder gewoon mn menoptuiging en halstertouw eerst aan het bit maar is eigenlijk niet nodig geweest.
Ik stond meer naar achteren omdat ik zelf met mijn longboard prima overweg kan, stond denk ik schuin met een meter afstand van mn pony. Zo heb je iets meer remruimte omdat ik natuurlijk kan remmen met mn board.
En dat met die steentjes kan je wel oplossen, als je over een steentje gaat eerst op je achterste been gaan staan zodat je voorste wielen makkelijker kunnen rollen en dan andersom. Ik reed over een redelijk steenrijke weg en ging zo helemaal prima.
Maar goeie tip, die ga ik onthouden. Het viel me al super mee dat we gewoon in draf over verkeersdrempels konden, ik dacht echt dat het board daar te lang&laag voor was.