Je hebt nu mazzel dat je geen klap voor je hoofd hebt gekregen. Het had veel erger kunnen escaleren. En ja, dan gaat het écht maar om heel weinig centen. Ik hoop voor jou dat je nooit weer wat over de kwestie hoort.
Jeetje wat een gek joh.. Ik zou me ook bang/bedreigd voelen net zo goed als jou en had verder waarschijnlijk ook het zelfde gezegd tegen hem. Al had ik hem dan een keer verzocht het erf te verlaten gezien de toon en de houding had ik anders wel mijn mobiel gepakt en gezegd u kunt nu kiezen om weg te gaan anders bel ik nu de politie want hier ben ik niet van gediend deze houding. Wat een fatsoen ook om dan weer weg te gaan en dan te zeggen je hoort nog wel of het inderdaad past ja of nee. Hallo dat is zijn zaak, waarschijnlijk had ik dan gewoon gezegd zo niet is dat erg vervelend maar kunt u het prima zelf ook weer door verkopen verder wens ik niet meer lastig gevallen te worden en einde discussie. Vind verder wel dat je heel goed gehandeld hebt, ik zou ook aardig staan te trillen op m'n benen!