Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Phoya schreef:Brutaal? Wegwezen? 1 april grap? Het is inderdaad illegaal. Maar TS doet dit vanuit haar medelijden met en zorg om het dier. Mensen kunnen zo stoer en bijdehand reageren. Echt jammer is dat. Beetje begrip is gratis. TS is 18. Ik heb gekkere dingen gedaan toen ik 18 was. Om haar op haar leeftijd te pakken en te insinueren dat ze onvolwassen is vind ik echt te ver gaan.
Niemand hoeft het eens te zijn met de manier waarop TS heeft gehandeld, maar moet het perse weer op die 'lading boze bokkers over je heen' manier?
TS. Je kunt beter inderdaad geen wetten overtreden en je zou 144 kunnen bellen.
Trek je niet teveel aan van de reacties hier.
). Phoya schreef:Brutaal? Wegwezen? 1 april grap? Het is inderdaad illegaal. Maar TS doet dit vanuit haar medelijden met en zorg om het dier. Mensen kunnen zo stoer en bijdehand reageren. Echt jammer is dat. Beetje begrip is gratis. TS is 18. Ik heb gekkere dingen gedaan toen ik 18 was. Om haar op haar leeftijd te pakken en te insinueren dat ze onvolwassen is vind ik echt te ver gaan.
Niemand hoeft het eens te zijn met de manier waarop TS heeft gehandeld, maar moet het perse weer op die 'lading boze bokkers over je heen' manier?
TS. Je kunt beter inderdaad geen wetten overtreden en je zou 144 kunnen bellen.
Trek je niet teveel aan van de reacties hier.
IHN schreef:[ik bedenk me net dat de meeste mensen niet met een poetskist eondlopen).
"ik heb altijd een noodborstel bij me, je weet nooit wanneer je een paard moet poetsen"Phoya schreef:Ik denk dat ze niet meer durft te reageren...
Phoya schreef:Moet je voorstellen. Je bent TS, en je krijgt zulke belerende reacties, niemand zou dat leuk vinden. Ik vind gewoon dat het wel wat genuanceerder gebracht kan worden allemaal ook al was het geen slim idee van haar de wei zomaar in te gaan.
Ninette schreef:Er wordt nooit zo snel beslag gelegd eerst word de eigenaar gezocht en eventueel waarschuwing alleen in hele extreme gevallen zal dier gelijk uit lijden verlost worden. Edit,laat maar profiel is gisteren gemaakt....fijne vakantie verder