Ik denk dat 3 mijn favoriet is
Maar het zijn allemaal schitterende foto's! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Maar het zijn allemaal schitterende foto's!

!!
ik volg jullie op insta! komen altijd leuke fotos voorbij 
Lillian__ schreef:Dekkieik volg jullie op insta! komen altijd leuke fotos voorbij
Komt er in de nabije toekomst ook nog een shoot met je jongste draak?

en nou heeft ie ook nog mijten, zijn benen lagen allevier helemaal open. Arm schaap, als hij volledig goed in zijn vel zit gaat hij ook op de foto!
Lillian__ schreef:Moet ie ook niet in zn antimijtenbad poepen![]()
Balen dat hij zo slecht eet, zou het niet door zijn tandjes kunnen komen? Misschien zit er wel iets dwars dat hij daarom niet lekker kan eten. Ik heb een tijdje een veulen met zelfgemaakte appelmoes moeten bij voeren, was net gespeent en wou ook niks meer hebben. Terwijl hij wel de brokjes van mama probeerde te stelen. Appelmoes is misschien niet dé manier maar ja nood breekt wet zeg maar, eerst drie x daags brokjes bijvoeren geweekt in appelmoes handje voor handje en uiteindelijk at hij het zelf en hebben we de appelmoes weg kunnen laten. De vrouw van de eigenaar heeft echt pannen met appels laten koken, wat een karwei was het zeg, meerdere keren DA erbij gehad, tanden twee x laten nakijken, bloed laten afnemen meerdere keren, en hij was gewoon gezond alleen veel te mager. (Op een gegeven moment wel te lage waardes omdat hij dus behalve het hooi niks binnen kreeg) ook hooi at hij met mondjesmaat
het is nu gewoon vervelend omdat ik hem niet apart kan voeren zonder dat de andere 2 zijn eten afpikken.. hij zou normaal bij me thuis komen staan en dan kon ik het in de gaten houden maar nu met die mijten staat ie gewoon beter waar hij nu staat, daar is alles voor handen (het bad, tuinslang, medicijnen etc). Dus maar weer uitgesteld