Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Gillbo schreef:Wat een mooie grijze opa. Jullie zijn gek op elkaar dat zie je gewoon van de foto's af!
Wel zou ik je aanraden om naast het rijden hem ook wel wat te trainen voor zijn rug en buikspieren, dan heb je samen nog veel langer plezier.Met een rug als deze kan hij wel flink last krijgen en moet daarom wel getraind worden ook voor plezier ritjes
En laat je zadel regelmatig controleren en inderdaad flink bijvoeren zodat hij wat meer dikke frieze billen krijgt
xRivaldo schreef:Gillbo schreef:Wat een mooie grijze opa. Jullie zijn gek op elkaar dat zie je gewoon van de foto's af!
Wel zou ik je aanraden om naast het rijden hem ook wel wat te trainen voor zijn rug en buikspieren, dan heb je samen nog veel langer plezier.Met een rug als deze kan hij wel flink last krijgen en moet daarom wel getraind worden ook voor plezier ritjes
En laat je zadel regelmatig controleren en inderdaad flink bijvoeren zodat hij wat meer dikke frieze billen krijgt
Het paard is niet ondervoed en van extra voeren krijgt een paard niet meteen een dikkere kont. Tevens zou ik zo'n beestje ook niet actief in training zetten
xRivaldo schreef:Gillbo schreef:Wat een mooie grijze opa. Jullie zijn gek op elkaar dat zie je gewoon van de foto's af!
Het paard is niet ondervoed en van extra voeren krijgt een paard niet meteen een dikkere kont. Tevens zou ik zo'n beestje ook niet actief in training zetten
Dat daar nog een zadel op kan liggen. Wel mooie foto's, je kan zien dat je gek op m bent.
Gillbo schreef:xRivaldo schreef:
maar van stil zetten wordt niemand beter.
Juist als je meer gericht gaat trainen moet je bijvoeren. En nee je hoeft dit paard niet richting grandprix te trainen maar alle beetjes helpen voor een beter rug gebruik
Ania schreef:GabberGill schreef:Daarbij vind ik het in en in triest dat Ania je een soort van gelijk geeft omdat zij als friezenliefhebber hoort te weten dat 22/23 jaar al erg oud is voor een fries.
Joh.. In en in triest?? Beetje minder mag ook wel. Als je goed leest zeg ik ook dat friezen snel oud tonen.