Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
UMayDream schreef:Prachtig! De vrolijkheid straalt van jullie beiden af.foto nr 3 vind ik van de rijfoto's het mooiste, heerlijk dromerig sfeertje
Marrie_L schreef:Ontzettend mooie foto's en wat een leuk paard heb je!
PrizTwir schreef:Wat een stoer paard, maar toch een hele lieve uitstraling.
keeyzie schreef:wat een knap dier! Jullie zijn een prachtige combi
Jetske schreef:Wat een gaaf dier! Ik denk dat die 4e foto een goede keuze was, zowel zijn kracht als zijn aansprekende koppie komen daar prachtig op uit. Ik heb de foto geliked op facebook, veel succes
Horses15899 schreef:Foto 1 en voor de leukheid foto 13 erbij ❤️❤️

Je rijdt hem echt vriendelijk, en leuk dat hij zo veelzijdig is. Echt een topper hoor
Queelens schreef:Wauw! Een schimmel heeft sowieso al 10 streepjes voor bij mij, maar al was die bruin geweest had ik er niet omheen gekund. Wat een ontzettend leuk paard! En ook zeker noemenswaardig is jouw rijstijl en hoe je hem op hebt geleid. Het ziet er heel erg sympathiek uit! Mijn stem heb je in ieder geval
Ik weet niet waar je woont in Brabant, maar als het een keer te combineren valt wil ik ook wel rijfoto's komen maken!
antje_vip schreef:Mooi paard en mooie foto's! Je hebt wel heel erg je tenen naar buiten.
Ik vind de eerste en laatste foto het mooist
TrIjNiE__ schreef:Dat lipje op foto 14
Ik heb je foto geliked, ik hoop voor jou dat je wint!Je rijdt hem echt vriendelijk, en leuk dat hij zo veelzijdig is. Echt een topper hoor
salome_xxx schreef:ik vind foto 1 het mooist, maar de andere zijn natuurlijk ook super mooi!!