Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MissToseland schreef:Mijn stoere ruin word vaak voor merrie uitgemaakt
. Wij schelden hem zelf nooit uit. Maar als hij zich weer eens niet wil laten vangen in de paddock of wei door 1 van de stalhulpen zullen er vast wel eens de nodige krachttermen vallen

Annee_S schreef:Ik ben af en toe zelf wel heel complimenteus naar mn verzorgpaard *not*
Mijn voormalige verzorgpaard (Ijslander-merrie) noemde ik vaak Pown (als ik het zo zeg bedoel ik het sarcastisch natuurlijk).
Nu rij ik sinds begin Januari een KWPN-merrie en die noem ik wel eens liefkozend mn Tuttebel.
Vaak is ze heel vriendelijk en werkwillend, maar er zijn ook momenten dat het een echte merrie is en dat je er echt amper wat mee kunt. Met gisteren als toppunt (tot nu toe).
Hihi.![]()
![]()
Gelukkig zijn er nog geen mensen die "mijn" merrie "uitgescholden" hebben.
Maar wie weet als we er nu met het aankomende mooie weer weer wat verder op uit gaan...
SusanH schreef:Uitschelden is een groot woord, maar de meesten gaan er automatisch van uit dat een bruin sportpaard een KWPN'er is. Er zijn echter nog tal van andere stamboeken. Wij schelden hem zelf nooit uit. Maar als hij zich weer eens niet wil laten vangen in de paddock of wei door 1 van de stalhulpen zullen er vast wel eens de nodige krachttermen vallen