ik mag een eigen paard maar help!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

silverapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 21:13

Delphi schreef:
Ohhh dat komt dan zeker helemaal goed!!! :) Heb je al een beetje een idee wat je zoekt? Rasgebonden, stokmaat, leeftijd, niveau?
Ik ben zelf ook op zoek naar een grote E/klein paard en ik heb mezelf aangemeld bij div. paardenverkoop Facebook groepen en daar komt ook veel leuks voorbij!

ik heb ook opzoek naar een grote E-pony klein paard, en al bereden, de leeftijd max 12 jaar en een merrie geen hengst of ruin. niveau maakt niet echt uit, het liefst een alrounder.

silverapple

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 21:16

Delphi schreef:
Ohhh dat komt dan zeker helemaal goed!!! :) Heb je al een beetje een idee wat je zoekt? Rasgebonden, stokmaat, leeftijd, niveau?
Ik ben zelf ook op zoek naar een grote E/klein paard en ik heb mezelf aangemeld bij div. paardenverkoop Facebook groepen en daar komt ook veel leuks voorbij!

ik ben opzoek naar een een grote E pony /klein paard, max 12 jaar en het liefst een merrie. ik hou zelf heel erg van western dus wil ik het leifst ook een paard of pony die al vaker western heeft gereden, of een allrounder :D

silverapple

Re: ik mag een eigen paard maar help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-17 21:17

wauw, ik dach dat ie niet verstuurt was maar jaaa ;P

rainbow8

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:28

cobiie schreef:
rainbow8 schreef:
Neem iemand mee met verstand van zaken, ga een aantal keer rijden en onverwacht kijken en laat het keuren door een DA die jij meeneemt..

Onverwachts kijken?

Veel paardeneigenaren zijn echt niet 24/7 bij hun paard, ga je dan zonder hun toestemming en medeweten de stal van het paard in?
Ook al heb ik niets te verbergen, wanneer jij ongevraagd op de stalling de stal van mijn paard betreed zal ik hem echt nooit meer aan je verkopen en daarnaast krijg je nog een scheldtirade over je heen.

Staat jou paard 24/7 binnen dan?? Wie heeft het over de stal binnen gaan?? Ik niet.. Wel onverwacht daar op de stoep staan en aan mensen die daar rondlopen vragen hoe het paard is.. Iets met uit het het verband trekken of verkeerd willen lezen..

khirshanta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:36

een merrie? waarom sluit je ruinen uit? die zijn vaak gemakkelijk te plaatsen, en zijn wat rustiger meestal.

leuk hoor, zo'n hengstige dame onder je kont :+

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 21:59

rainbow8 schreef:
Staat jou paard 24/7 binnen dan?? Wie heeft het over de stal binnen gaan?? Ik niet.. Wel onverwacht daar op de stoep staan en aan mensen die daar rondlopen vragen hoe het paard is.. Iets met uit het het verband trekken of verkeerd willen lezen..

Veel paarden staan ook gewoon privé aan huis.
Dus daar lopen geen andere mensen rond (en mijn paarden zijn vanaf de weg amper te zien).

Daarnaast willen veel stallen geen onverwachte vreemden op de dam en al helemaal geen mensen die "zomaar" vragen stellen over een paard van een ander.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:22

Wat wil je dan gaan doen in de western. Lekker beetje recreatief bezig zijn of echt de sport in later? En welke kant wil je dan op. Voor pleasure heb je een ander soort paard nodig dan voor de reining.

genja

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:51

[/quote]
Staat jou paard 24/7 binnen dan?? Wie heeft het over de stal binnen gaan?? Ik niet.. Wel onverwacht daar op de stoep staan en aan mensen die daar rondlopen vragen hoe het paard is.. Iets met uit het het verband trekken of verkeerd willen lezen..[/quote]

Als je dat bij mij zou doen was het paard meteen niet meer voor je te koop.
Wil niet zomaar mensen op ons terrein. Als je een afspraak hebt ben je welkom en mag je wat mij betreft de hele dag blijven. Verder niet
En vertrouw je mij blijkbaar niet voldoende omdat je andere mensen info wil vragen ? Nou dan vertrouw ik jou niet meer om mijn paard aan te verkopen

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-17 22:56

silverapple schreef:
maar er word gezegt dat veel paarden die op internet worden verkocht bijters zijn of geen fijne paarden

Heb mijn fjord via internet gevonden en nog steeds geen spijt van (29-10 heb ik hem alweer 17 jaar). ;)