Powerhouse Job (Negro x Oscar), nieuwe topper in spe!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

FamkeKolinde

Re: Powerhouse Job (Negro x Oscar), nieuwe topper in spe!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 13:49

Kwam toevallig op jouw topic terecht hier in ITP. Jammer dat je Cadiz niet meer hebt. Vond jullie altijd zo'n mooie combinatie in de ring. Maar volgens mij heb je een prachtige oplossing gevonden nu hij van de dame is die hem ook heeft gereden toen hij nog van jouw was.

En je nieuwe aanwinst. Ik vind Job geweldig. Erg mooi paard om te zien. Ben benieuwd hoe hij over 2/3 jaar is. Is het straks wel de bedoeling om de ring weer in te gaan?
Slimme keuze om hem nu nog iets meer te laten bevestigen en straks lekker op het land te laten spelen. Kan hij mooi alles verwerken wat hij geleerd heeft. Zie je tegenwoordig toch vaker en volgens mij helemaal niet verkeerd. Heb het met mijn eigen paarden die ik beleerd heb ook zo gedaan. En met de 2 broekies die ik nu heb ben ik dat ook van plan volgend jaar.

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-17 17:44

Wat leuk om je hier weer eens te treffen! Ja ben ook heel blij met de oplossing met Cadiz, ook geen seconde twijfel of spijt over gehad! En ze is onwijs blij met hem :)

Met Job zeker bedoeling om te gaan starten. Ik mag gewoon nog B, dus vanaf oktober rustig aan af en toe op pad, en indoor de B kampioenschappen begin volgend jaar. Denk dat dat prima beginnetje is, lekker onderaan beginnen :) ik ben idd ook heel benieuwd hoe ie gaat uitgroeien. Eind mei komt Focussed foto's maken dus kan ik mooi elk jaar doen om z'n ontwikkeling te volgen door de tijd.

FamkeKolinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-17 20:13

Leuk dat je hem 'professioneel' op foto laat zetten. En dan elke jaar. Geeft zoveel verschil steeds. Heb het ook een aantal keer al laten doen van mijn dames. Erg leuk.

Komt vast en zeker helemaal goed als je het zo lekker rustig op pakt de wedstrijden straks. Succes!

Chrizta

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:23

Mooi beest! Krachtig beengebruik!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-17 16:28

Dankje! :) hij leert nu ook steeds beter te dalen in de hals, super blij mee!

Afbeelding

Afbeelding

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:31

Gaaf paard!! Fijne foto's deze laatste twee. Op die eerdere foto's vind ik hem echt te veel achter de loodlijn. Maar zo te zien wordt er aan gewerkt. :)

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-17 16:41

Lante schreef:
Gaaf paard!! Fijne foto's deze laatste twee. Op die eerdere foto's vind ik hem echt te veel achter de loodlijn. Maar zo te zien wordt er aan gewerkt. :)

Denk dat ie daar balans nog wat voor miste :) gaat helemaal goed komen met deze 2!

Narcissa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-17 15:23

Fijn deze laatste foto's! Vind hem ook nog iets te ver achter de ll maar er wordt duidelijk aan gewerkt. Knap achterbeengebruik!

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-17 15:52

Hij was in het begin nog zoekende, hoort erbij :) hij begint steeds meer balans te krijgen nu en het spelletje te snappen. Heel blij mee!

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-17 12:34

Wat een onwijs gaaf paard. Ik vind de naam Job wel heel leuk dus je mag hem altijd aan mij geven hoor ;)

Myour

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-17 13:33

Hihi zal eraan denken als ik van m af wil :P dankjewel! Alleen jammer dat t vage foto's zijn, hoop binnenkort op mooie foto's!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-17 10:35

Ik heb het al gezegd maar ik vind 'm super gaaf! Echt een vriendje voor de toekomst denk ik :j

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-17 20:18

Ik was al echt mega fan van Cadiz, maar je hebt wel echt oog voor kwaliteitspaarden hoor damn... hoe weet je ze te vinden.