Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dus nu was ik om 14.45 vrij.
En toen wilde ik over de hindernis die er stond alleen Moor dacht daar anders over.. Dus daar hebben we een tijdje meezitten klooien. En toen ze daar overheen was heb ik nog even in het weiland gedraafd en gegaloppeerd en daarna heb ik Moor uitgestapt.
Dus toen heb ik Jacky nog even klaar gemaakt en het hoofdstel ingedaan. En toen zijn we in het weiland bij het 'bos' foto's gaan maken. En er zijn best wel wat leuke foto's uitgekomen. Ik heb alleen nu niet mijn camera bij de hand dus de foto's zullen jullie morgen zien.
Oftewel we hebben er het beste van gemaakt. Ik zal wat foto's delen van Jacky met zijn vlaggetjes van gisteren. En ik heb ook alles gevlogd vandaag en morgen ga ik dat ook doen en die doe ik samen in een vlog. Dus dat wordt leuk om te editten

Het was eigenlijk een verrassing maar ik was er vrijdag al achter komen want ze waren van alles aan het uitzetten bij de bak.. En ja dat trekt mijn aandacht. Dus voor mij was het geen verrassing meer en ik was ook nogal hyper hierdoor. Want ik wilde dit al zo lang
Voor mijn zusje was het nog wel een verrassing dus toen de bakrand stond heb ik haar geblinddoekt en naar de bak gebracht en ze was heel erg blij. De zoektocht naar een pony van haar is hopelijk bijna afgelopen. We hebben weer een hele leuke pony gezien. We willen waarschijnlijk deze week gaan kijken.
Maar ik kan wel vertellen dat het iets is met Moor en dat ik er vrij voor heb gevraagd bij school. Wat we gaan doen is weer een hele ervaring voor Moor. En ik hoop dat ze het heel erg braaf doet.
Ik heb bewust een bodyprotector aangedaan want Jacky kan of heel lief zijn of echt de hele tijd bokken en steigeren. Maar vandaag was hij dus super lief. De body is alleen een beetje te klein dus dat ga ik denk ik voor mijn verjaardag vragen
Want als ik dan ook echt alleen op Jacky kan rijden en een sprongetje wil doen dan ga ik mooi met body. Ook al ben ik eigenlijk helemaal niet van die dingen. Alles voor de veiligheid dan maar.
We hebben op beide kanten gedraaft en toen zijn we gaan uistappen. Ik heb de hele tijd aan de longeerlijn gereden. En we gaan dit nu weer helemaal opbouwen met hem.
Ik ben ook zo slim..... Maar ik ga zo nog even natuurkunde over lezen en dan ga ik ook slapen. Ik ben eigenlijk best wel moe. Het heeft me veel energie gekost om te rijden op Jacky. Je moet dan op zoveel dingen letten. En ik ben gisteren ook niet echt op tijd gaan slapen
Dus ik denk dat dit het laatste is wat ik ga schrijven voor vandaag. Morgen heb ik les tot 15.45 en dan ben ik ongeveer kwart over thuis en dan ga ik leren en dan misschien kan ik naar het eten nog wel op Jacky. We zullen zien. Ik bedenk met terwijl ik dit schrijf dat ik ook nog wel even met de video bezig kan. Dan kan die deze week een keer online. Maar dit was het dan ook wel dus doei
Toen ik klaar was met uitstappen vroeg mama aan mij: "Marieke ben je moe?" Ik zei zo van ja ben ik heel erg rood? Ik had helemaal rode wangen
Nou ik ben klaar met praten. Ik heb morgen gelukkig niet zo lang school ik moet maar tot 12.45. Dus dat scheelt alweer ik hoop dat ik morgen ook op Jack kan.
Mijn zusje en mijn moeder zijn vandaag wezen kijken bij een pony. En als het kan dan wordt ze zondag al gebracht. En anders moeten we iets langer wachten. Maar bij deze stel ik jullie voor aan de nieuwe pony van mijn zusje

Wat leuk dat je zusje een nieuwe pony heeft!