Mijn paard, the Destroyer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

c_alsemgeest

Re: Mijn paard, the Destroyer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-17 11:19

ik heb ook een keer een soort skippy speel geval gekocht voor hem... rubber bleek niet Uni bestendig :')
Spelen, grote sprong bovenop de bal en *plof!* hij had een lap rubber waar die mee rond ging rennen... en ik er weer achteraan natuurlijk :+

Anchee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:03

Afbeelding

Meneer ging op zijn emmer staan nadat hij een beste poging gedaan had zijn halster te slopen bij de poetsplaats :')

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:14

Mijn uk sloopt ook wel wat dingen.
- 2 poetskisten
- teiltje
- halsters

En nog wel het leukste vind ie levende schapen te slopen. Gewoon de plukken wol eruit trekken... En er als een volleerde border collie er achteraan jagen met zijn mond open dus hij kan niet met schapen staan meer door deze acties haha

speurneusc

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:28

De mijne heet Zipper, afgeleide van ... Stripper. Als ie een rits te pakken krijgt, als is het die van je broek gaat ie open. Heeft al 3x trailer verbouwd, hoofd uit deurtje steken, schrikken, koppie stoten aan bovenlat deurtje en gelijk kon er een nw. paneel in. Regelmatig ben ik de pinnen van de stang achter kwijt, komt op een of andere manier met kont onder de achterstang en plop gaat weer een veiligheidspin.

Diverse emmers, halsters en halstertouwen, alle andere spullen hou ik ver bij hem uit de buurt. Met poetsen zet ik hem maar losjes vast bij het hooi, dan gebeurt er het minst, als ie zich dan onder het touw door wurmt of over het touw stapt en van schrik gaat hangen is ie zo los maar blijft bij het hooi.

xJustMe6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-17 23:40

Oooh breek me de bek niet open :x .

Hier ook zo'n levende sloopkogel.
Dekens... niet te doen. Winterdekens zijn we mee gestopt. Dan maar een dikke vacht. Meneer sloopt ze op 3 dagen. Inclusief stroomdraad want die schok komt toch minder hard aan met zo'n dikke jas :)* .

Vliegendekens scheurt hij op 1 dag aan gort, hoe is me nog steeds een raadsel. Zijn huidige vind hij volgens mij wel mooi ofzo want die gaat al een tijd mee. *klopt af*.

Hoofdstellen, neusriemen teugels.

Touwen, halsters, 3 op een dag is geen uitzondering.

Dekje of jas over het hek? Zeg daar maar dag tegen, rijp voor de prullenbak.

Zelfs een keer de deur van het voerhok gemolesteerd.

Verder is hij heel lief hoor :D :D

Benfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:37

Eerste week op de nieuwe stalling in Emmen, heeft mijn paard de box deur eruit gedrukt. Die lag op de grond, en mijn paard stond rustig het kuil te eten. Toen de eigenaar van de stalling die ochtend kwam voeren, stond hij oog in oog met mijn pony die kwam kijken wie eraan kwam zetten :P Gelukkig kon de eigenaar van de stalling hier erg om lachen, en was de staldeur snel weer gerepareerd.

Solica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:49

Ohja ik heb een enorme sloper, de anderen maken eigenlijk nooit wat kapot :+
Inmiddels zijn er 4 dekens gesneuveld, wat halsters en touwen, een voerbak, een borstel, een bakje waar ik snoepjes in had en zijn hoofdstel en martingaal nadat ik op de grond landde :') .

Floortz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 15:52

biancaaaa schreef:
Dekens.... :Y)

Slachtoffer
[url=m/KfSrKV.jpg]Afbeelding[/url]

Alsof het gesneeuwd had...

Ja. Die is morsdood... :D