TerraHowrse schreef:Miracle_ schreef:Ik hoop ergens dat dit een grap is?!
Same, het is toch nog niet vakantie?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
fohadie schreef:In bepaalde delen van Nederland is het idd vakantie. Belgie weet ik niet.
Als Madhatter je zo goed geholpen heeft, kan ze dat nu vast wel weer doen. En vooral groentensoep voeren, worden ze lekker rustig van..
TerraHowrse schreef:fohadie schreef:In bepaalde delen van Nederland is het idd vakantie. Belgie weet ik niet.
Als Madhatter je zo goed geholpen heeft, kan ze dat nu vast wel weer doen. En vooral groentensoep voeren, worden ze lekker rustig van..
Echt? Nu al? Wauw, vroeg! Zal het daar wel aan liggen![]()
Inderdaad groentesoep voeren, met extra veel balletjes
Dublinlove8 schreef:Barbet schreef:Ik zou hulp vragen aan iemand die verstand van paarden heeft.
En iemand die weet hoe je het best een veulen kan stallen en opvoeden.
Dat is denk ik de enige manier hoe je het op kan lossen.
Wie bemoeit zich dan nog meer met de pony en het veulen?
Ik kan me niet voorstellen dat een 11 jarig meisje 100% verantwoordelijk is hiervoor?
Mijn oma ko t twee keer per week kijken hoe ik het doe, verder rij ik al 6 jaar...
[/quote]Renee_S schreef:Het aller belangrijkste voor een veulen is dat het kan opgroeien in een vaste, stabiele kudde. Bij de veulens van je buurvrouw is een goed idee maar hem dan smiddags weer in zn uppie terug halen kan erg lastig worden, ook voor het veulen. Een veulen en een shet moeten op zich ook prima samen kunnen maar is veel minder ideaal. Door het verschil in leeftijd en formaat is het toch erg lastig spelen samen soms.
In totaal 2uur per dag buiten is inderdaad veel te weinig. Ik vind 6 inderdaad minimaal, maar hoe meer hoe beter. Ik vind persoonlijk 2maal daags wandelen en poetsen voor een veulen veel te veel. Dit geeft mentaal veel te veel prikkels, en zo vaak borstelen is helemaal niet goed voor de vacht!
fohadie schreef:Als Madhatter je zo goed geholpen heeft, kan ze dat nu vast wel weer doen. En vooral groentensoep voeren, worden ze lekker rustig van..
[/quote]
Dublinlove8 schreef:Nou, heeft er iemand nog leuke tips en geen commentaar? .
OF COMMENTAST waar ik wat van opsteek?.