De manier waarop ik op mijn manege moet rijden..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Bananas

Re: De manier waarop ik op mijn manege moet rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 14:13

Ik heb gekeken op de site van de paardenmaat, en dat vind ik zeker erg leuk. Akasha heb ik ook naar gekeken en dat vind ik ook wel leuk alleen voor mij denk ik nog wat teveel gericht op dressuur. Maar de manier hoe ze met paarden omgaan is super dus dat is misschien wel wat.

Stal mansour is ook te dressuurderig(is dat een woord :P ). Maar ik ga nu nog even kijken naar de paardenmaat.

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 14:17

Akasha is wel veel dressuur, maar richt zich alles behalve op de mond. Die zijn heel erg bezig met houding en zit. Denk dat je daar wel heel veel van leert ;)

Bananas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-17 14:22

Ja idd dat had ik gelezen op hun site. Ik kijk hier nog even naar. Ik moet het ook nog gaan overleggen met mijn ouders, die denken trouwens dat ik heel erg blij ben op mijn manege... ik hoop dat ze snappen dat ik op een gegeven moment wel ergens anders heen wil gaan. Ik vind het lastig om te denken dat ik misschien wel wegga bij de manege waar ik nu rijd, maar het is wel wat ik het liefste wil... denk ik.

martine096

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-17 18:52

Ik ben bij mijn manege weggegaan omdat ik de omgang met de paarden niet zo prettig vond (van instructrices paarden vele tikken moeten geven om eigenlijk 'niks', etc.), had toen ook al wat meer oog voor Natural Horsemanship. :) Gelukkig heb ik toen ook een top adres gevonden waar wel fijn met de paarden omgegaan wordt, heb het daar erg naar mijn zin!