Wat is Poown braaf, maar wat vind ik het ook eng en gevaarlijk (door wat Hilary zegt, ). Groene pony met een jong kindje alleen op de slee. Als ze schrikt, over een streng stapt oid wil je niet weten wat er fout kan gaan! (mijn geheugen is recent weer op gefrist terwijl ik samen met een ander ervaren persoon met een kleine merrie bezig was)
Ik ben een redelijk ervaren menner en slee al jaren met verschillende pony's (van brave ZZ merrie die ook regelmatig de bak sleept tot dekhengsten in training voor de hengstenkeuring en alles wat er tussen zit). En denk juist dat mijn angst in de ervaring zit. Veel ruiters zien dit gevaar niet, en veel menners laten het (ook bij braaf betuigde paarden) uit hun hoofd omdat ze de gevaren wel kennen.
Poow is echt een gouden poownie! Wat een lol en een vertrouwen spatten van de foto's af!!
You made my Day!!
Mondy
Geplaatst: 14-02-17 09:21
Oh die jesse en poow... wat een heerlijk stel :3 Eens met de tips om de veiligheid beter te krijgen want dat viel me ook op maar ik las dat je daar al iets mee gaat doen Wat is het toch genieten met die 2.