Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
.
, nu ze 6,5 is merk ik dat ze ook echt steeds sterker in haar lijf en gangen is geworden.MarliesV schreef:Wat een heerlijk stel heb je daar toch.
Prachtig om te zien dat het allemaal mogen en geen moeten is! En dat het allemaal mooi rustig wordt opgebouwd. Vind dat echt een compliment waard.
Je ziet erg vaak dat op die leeftijd mama of papa het liever wil dan het kind maar hier straalt het plezier vanaf.
!
.xChanelx schreef:Jesse rijdt fijner dan menig volwassen ruiter doet zo te zien. Genieten en ongedwongen plezier maken: dát is hoe paardrijden er uit zou moeten zien.
, ik denk dat hij mij er aardig uit kan rijden tegenwoordig
.Only2Bianca schreef:Rex_Rolfo schreef:Valegro eat your heart out
En Hans-Peter mag ook wel oppassen!![]()
Heerlijke foto's en écht 2 talentjes hoor! Dat beloofd wat!
.woepsie90 schreef:Ik heb helemaal niks met shetjes maar elke keer als ik jouw foto's voorbij zie komen dan word ik altijd heel vrolijk van Poow! Super pony!
.inowa schreef:Als jesse uit poow gegroeit is dan heb ik wel een welshje staan die mee de sport in mag.
Wat een prachtig plaatje zo samen zeg!
, wie weet nog wel een leuke optie voor de toekomst als hij het rijden dan nog zo leuk vind
.MoppieFilou schreef:Ik vind het altijd leuk om ze samen te zien!! Echt geweldig hoeveel plezier ze samen hebben en hoe voorzichtig Poow is (GEWELDIGE naam trouwens!). En wat kan Jesse al goed rijden! Hoe oud is hij als ik vragen mag?
._KiMbErLeY_ schreef:Ja wow wat loopt Poow hier als een kanon!!!![]()
Deze zomer een bixie wedstrijd??
.
.Leen schreef:Wat een leuk stel zo! Heb je misschien eens een filmpje? Kan me wel inbeelden dat het nog pakken spectaculairder is als die beentjes zo snel gaan.
. Verder zou ik eigenlijk eens wat meer moeten filmen.
, ziet er al heel goed uit
!