Alleen de trailer fixen en de vakantie natuurlijk
Ik ben helemaal happyyyy
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen de trailer fixen en de vakantie natuurlijk
Ik ben helemaal happyyyy

Deni11 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de instructie week? Ik heb een leuke bijrijd fries waar mee en het lijkt mij leuk om met haar op kamp te gaan en wat te leren.
Ondanks dat de galop niet bevestigt is en we niet b waardig rond kunnen komen, heb ik wel behoefte aan uitdaging en vooral een eerlijk en professioneel manier van les krijgen.
Ze is ook redelijk verkeersmak en we hebben weekelijks privé les.
(Zelf wel de nodig ervaring om een nette L proef neer te zetten)
Denken jullie dat het voor ons leuk, leerzaam en uitdagend is om mee te doen?

Deni11 schreef:Zijn er mensen die ervaring hebben met de instructie week? Ik heb een leuke bijrijd fries waar mee en het lijkt mij leuk om met haar op kamp te gaan en wat te leren.
Ondanks dat de galop niet bevestigt is en we niet b waardig rond kunnen komen, heb ik wel behoefte aan uitdaging en vooral een eerlijk en professioneel manier van les krijgen.
Ze is ook redelijk verkeersmak en we hebben weekelijks privé les.
(Zelf wel de nodig ervaring om een nette L proef neer te zetten)
Denken jullie dat het voor ons leuk, leerzaam en uitdagend is om mee te doen?
Eline_S_S schreef:Ik ben afgelopen zomer naar de 15+ week geweest en vond het echt afzien. Ben dan ook een dag eerder naar huis gegaan. Eten vond ik slecht en goedkoop terwijl de leiders heerlijke broodjes gesmolten kaas ed. hadden. De les vond ik qua niveau erg laag. We behandelden dingen zoals overgang van stap naar draf. Ik verwacht eerlijk gezegd wel meer dan dat in een 15+ kamp. Springen mocht niet hoger als 30cm en enkel in draf. Alle groepsgenoten waren 13/14/15. Er waren twee mensen ouder als 15(waaronder ik). De douches stonken enorm, overal lag zand en op de wc gleed je er met bril en al vanaf.
Ook vond ik alle pony's chagerijnig. Meerendeel beet en trapte dus mijn pony stond vaak alleen. Ook was de zadelkamer een zooitje. Er was nog net plek voor mijn zadel en spullen kon ik daar nog net kwijt. Helaas wel eea kwijtgeraakt daar ivm de rommel.
Daarentegen vond ik onze begeleider en de mensen die daar werkten wel ontzettend leuk. Ik kreeg veel vrijheid en mensen dachten mee als er iets was. Ondanks dat de mensen wat jonger waren hadden we een leuke hechte groep. De bossen waren ook prachtig! Met name het water waar je met de paarden in gaatHelaas hadden wij niet gecrosst ivm het weer.
Dit is mijn ervaring met les cheveaux. Vriendinnen van mij zijn later daar op instructieweek geweest en zij vonden het een super leuke week. Zij hadden dan ook les van gediplomeerde instructeurs dus die hebben gelukkig wel iets geleerd daar
Deni11 schreef:Wat had er in jullie opzicht beter gevonden voor een leuk kamp?
En als je een eigen paard mee hebt en er is niks te doen mag je die dan pakken?
Ik was overtuigt maar toch twijfel ik een beetje nu.. meer mensen met de zelfde ervaring?
maar je moet het kamp natuurlijk ook leuk maken he! Als je alleen maar saai loopt te doen wordt het natuurlijk ook niet leuker. Als je het leuk en gezellig maakt dan heb je al een heel ander kamp. Het enige nadeel vond ik t eten, was niet het meest lekkere wat ik ooit gegeten heb, maar ach.