Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

galaxyfizzy schreef:Mijn paard heeft op 40/45 minuten rijden met de auto gestaan op een volpension commerciële paddock paradise op de Veluwe. Daar kwam ik ongeveer zes maal per week. Nu staat hij op 30 minuten rijden op een particuliere paddock paradise op de Veluwe waar ik 1x per week mestdienst heb. Hier kom ik ongeveer 4 maal per week en van de lente/zomer zal dit vaker zijn.
Ik had de afstand/tijd van de eerstgenoemde stalling er graag voor over. In mijn directe omgeving is het namelijk drama op het gebied van paarden houden en daar ga ik niet aan mee doen. Het is echter heel erg fijn dat de afstand met 10/15 minuten verkort is, dat scheelt qua gevoel ontzettend veel. Ik hoef tevens minder vaak te komen. Hij wordt wekelijks getraind door mijn instructrice en hij staat op een goede vaste bodem in een stabiele kudde te scharrelen met voldoende ruwvoer. Geen zorgen dus en niet nodig om het extra in de gaten te houden. Heerlijk.
Malenka schreef:Het is in Leusden. Landgoed Den Treek Henschoten. Echt een aanrader om te rijden. Ze onderhouden de paden heel erg goed.
GamblersCup schreef:Mijn paarden staan nu op een dik kwartier van huis en verder zou ik ze niet willen want dan is het voor mij geen doen meer... Schooldagen tot 18u + uur naar huis (of uur naar stal) en dan nog 2 of 3 paarden rijden en verzorgen. Dan nog eten, douchen én mijn schoolwerk. De dagen dat ik voor 22.30u in bed lig zijn op 1 hand te tellen.Ik snap niet dat mensen een half uurtje rijden zo'n probleem vinden... ?

Laurievc schreef:GamblersCup schreef:Mijn paarden staan nu op een dik kwartier van huis en verder zou ik ze niet willen want dan is het voor mij geen doen meer... Schooldagen tot 18u + uur naar huis (of uur naar stal) en dan nog 2 of 3 paarden rijden en verzorgen. Dan nog eten, douchen én mijn schoolwerk. De dagen dat ik voor 22.30u in bed lig zijn op 1 hand te tellen.Ik snap niet dat mensen een half uurtje rijden zo'n probleem vinden... ?
Mij zou het niet lukken qua tijdsbestek om verder naar stal te moeten rijden, eerlijk gezegd