Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
In ieder geval leek alles in orde, ben terug met hem naar de paddock gewandeld en ook geen spoor meer van stress ofzo, net alsof er niks gebeurd was.
), daarna zag ik het niet meer maar heb toch aan haar gevraagd of ze de volgende dag naar stal kon gaan (is een dag dat zij normaal gaat) om even te kijken. Misschien was hij stijf of was er toch iets of .. ik kon zelf niet die dag. Weet je, gewoon even uit de stal halen en wat stappen, moet niet veel zijn. Ik stuur 's avonds een bericht om te vragen hoe het was, is ze niet geweest ...
Zit ook op een anders iets te broeden maar dat laat ik wel weten als het lukt
[***] schreef:Ik vind het zo moeilijk![]()
Moet ik nu gewoon de dagen dat ik kan wat met het paard doen en mij voor de rest niet aantrekken wat er wel of niet met hem gebeurd? Zo zit ik niet in elkaar .. Hoop maar dat het niks was en hij vandaag gewoon prima loopt ... Toch zou ik het ook niet kunnen om ermee te stoppen, want daar heeft het paard ook niks aan.
. Zij denkt duidelijk anders over omgang met paarden dan jij en het is aan jou in hoeverre je daarmee om kunt gaan. Je bent trouwens harstikke gek om te gaan longeren met rugpijn...
) dat ik een enorme klik heb met het paard ... De eerste keren dacht ik "waar ben ik aan begonnen" maar na een keer of 2 begon zich dat al helemaal te zetten. Heb er zelfs al op gezeten (stap/draf) terwijl ik iemand ben die eerst een half jaar nodig heeft voordat ze misschien wel eens opstapt .. om maar te zeggen .. Ook buiten aan de hand wandelen ed gaat allemaal super, alles waar de eigenaresse zegt problemen mee te hebben gaat bij mij zowat vanzelf. Groot voordeel ook van dit paard, tov mijn eigen pony's, is dat hij gezond is. Bij hem kan je echt zeggen van "nu ga ik naar stal en ik ga longeren/rijden/buitenrijden/noem maar op" terwijl het bij mijn eigen pony's altijd maar afwachten is hoe ze die dag zijn en of het gaat lukken. Waarmee ik niet wil zeggen dat mijn eigen pony's niet meer leuk zijn, maar jullie begrijpen mij wel denk ik
Dus ja, in dat opzicht en voor het paard zou ik er wel mee verder willen, want het is zo'n lieverd en hij geniet ook echt van de aandacht.
Eigenaresse zelf is denk ik met zo'n dingen niet zo moeilijk, die vindt het ook al prima zoals het nu gaat en neemt ook makkelijk dingen aan (zoals met die hoeven inderdaad).
Een extra dag tijdens school zit er spijtig genoeg niet in..
Ik begrijp wel wat je wil zeggen, maar er nu al de brui aan geven vind ik ook moeilijk, heb het niet eens echt geprobeerd zeg maar. Ik zou het ook niet kunnen, elke keer langs het paard door lopen en er niks meer mee doen..