Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Casarell schreef:Probeer het positief te zien.. je leert ervan..
Niet alleen met rijden, maar ook het omgaan met kritiek.
Citaat:Zo had ik ook een lesklant die ik soms even pittig toe moest spreken.. en nadat ze heeft zitten huilen, kon ze het ineens wel.. simpelweg omdat ze zichzelf op dat moment een schop verkocht..

tanjaatjuhh schreef:Deel oorbescherming uit begin van de les aan al je lesgenoten. Standje negeermodus aan en lekker zelf gaan rijden. Dan is hij het zo beu.
ik denk eerlijk gezegd dat je daar alleen maar ruzie mee krijgt..
Alleen de manier waarop hij het zei... ja, dat kon verkeerd vallen "NEE!! Je doet het helemaal verkeerd!! Je moet het zo en zo doen en dan gaat het wel goed." Maar als hij zag dat je lekker voor jezelf aan het rijden was op een manier dat goed voor het paard was en waar hij vrede mee kon hebben dan zei hij dat ook.
tanjaatjuhh schreef:Deel oorbescherming uit begin van de les aan al je lesgenoten. Standje negeermodus aan en lekker zelf gaan rijden. Dan is hij het zo beu.
TerraHowrse schreef:tanjaatjuhh schreef:Deel oorbescherming uit begin van de les aan al je lesgenoten. Standje negeermodus aan en lekker zelf gaan rijden. Dan is hij het zo beu.
ik denk eerlijk gezegd dat je daar alleen maar ruzie mee krijgt..
Ik zou toch het gesprek aan gaan, dat je dit niet fijn vind. Misschien samen een oplossing bedenken?
spatter schreef:Ik kan zelf heel wat hebben maar heb er een enorme hekel aan als een lesgever gaat lopen bleren om iets duidelijk te maken.
Als je het niet normaal kan overbrengen ben je een slechte instructeur.