Pipppp schreef:We hebben een bijrijdster voor hem gevonden die er ook mee gaat helpen, en 4 keer per week gereden/ gelongeerd. Ik ben al sinds april bezig, eerst stond hij op een manege dus kon ik bijna iedere dag rijden. Het is iets verbeterd maar niet veel. Nu zijn we minder vaak bezig, maar wel beter. Betere instructrice, vooral bezig met longeren, en met rijden meer oefeningen voor het recht richten. Ik vind het normaal best leuk om met zoiets aan de slag te gaan, maar nu niet echt meer omdat ik het vertrouwen kwijt ben in hem. En mijn moeder wilt graag dat als we hem verkopen een pony hebben waar ook bijv. Kinderen op kunnen rijden want hij houd heel erg van kinderen en een beetje sjokken haha. Nu kan dat niet omdat hij vervelend kan gaan doen op de rechterhand. Ik zou hem het liefst gewoon verkopen, want hij is natuurlijk nog jong en er zijn vast mensen die er mee aan het werk willen.
En we wonen op een boerderij met koeien dus hooi/bodembedekking hebben we zowiezo al, ik snap dat het wel sneller op gaat natuurlijk.
Nu snap ik er niets meer van......wel laten trainen zodat er kinderen op kunnen rijden? Waarom dan jij niet en hij wil ook een beetje sjokken........dus het is wel een brave dier. Anders moeten jullie nooit te koop gaan zetten als kinderpony.
Mogelijk heeft hij ergens last van en en ben je er een beetje klaar mee, dat idee heb ik nu ineens.