Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Nu maar hopen dat zijn haartjes snel terug groeien.
Eerst hem eraan laten ruiken en voorzichtig in aanraking gebracht. En wanneer hij het toe liet heb ik hem over zijn rug geschoven. Na een tijdje stond hij op rust dus was het allemaal weer prima en ontspannen.
Na een tijdje viel hij terug in de stap en heeft hij met ze neus over de grond zijn rondje gelopen, helemaal ontspannen! Hij onspannen, ik blij.
. Hij is super leergierig dus na 5 keer begreep hij al wat ik bedoelde.
:
.
.
febe6 schreef:Echt een gaaf paard! Toen ik aan het kijken was voor een paard zag ik hem ook al staan. Was helemaal verliefd maar leek me niet zo verstandig voor mezelf om gelijk er een te kopen die niet ingereden is terwijl het mijn eerste paard werd. Nu kan ik hem toch stiekem blijven volgen.
EAST schreef:febe6 schreef:Echt een gaaf paard! Toen ik aan het kijken was voor een paard zag ik hem ook al staan. Was helemaal verliefd maar leek me niet zo verstandig voor mezelf om gelijk er een te kopen die niet ingereden is terwijl het mijn eerste paard werd. Nu kan ik hem toch stiekem blijven volgen.
Dat had niet heel erg verstandig geweest nee haha! Al moet ik zeggen dat hij relaxt is zoals ze hem omschreven. Heb je inmiddels al een paardje gevonden?
Paarden zijn het mooiste cadeau.
. En dit allemaal met het tuig om.