Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Gewoon meerdere paarden gaan kijken en zoeken naar degene waarmee de ze klikt. Zelf beleren is leuk, maar even testrijden is ook erg waardevol!
Koert68 schreef:Hij is klinisch en röntgen gekeurd, maar letten ze ook op scheefstand van de voeten/benen?
We zijn nog maar net begonnen met naar een ander paardje kijken, maar deze kwam als eerste op ons pad.
Koert68 schreef:Ja hoor jullie horen het nog van mij. We Zouden morgen in kijken, maar dat is nog niet helemaal zeker in verband met het weer morgen ( ijzel voorspeld) maar wordt vervolgd ;-D
Koert68 schreef:Vrijdag heel goed gegaan. ben bang dat we een nieuw paard hebben gekocht.
We willen hem alleen nog een keer zien op ander terrein, want hij had eigenlijk alleen maar bij die ene stal gelopen waar hij staat. Is nog nooit weg geweest alleen maar voor zadelmak maken.
Dus we willen nog even zien of hij ook braaf loopt op ander terrein. Mocht dat zo zijn dan hebben we weer een paardje. Moet nog wel veel leren,, maar dat komt wel goed denk ik . Hij is nu bijna een half jaar onder het zadel. Is in dec röntgenologische en klinische gekeurd.
Nynke1 schreef:Koert68 schreef:Vrijdag heel goed gegaan. ben bang dat we een nieuw paard hebben gekocht.
We willen hem alleen nog een keer zien op ander terrein, want hij had eigenlijk alleen maar bij die ene stal gelopen waar hij staat. Is nog nooit weg geweest alleen maar voor zadelmak maken.
Dus we willen nog even zien of hij ook braaf loopt op ander terrein. Mocht dat zo zijn dan hebben we weer een paardje. Moet nog wel veel leren,, maar dat komt wel goed denk ik . Hij is nu bijna een half jaar onder het zadel. Is in dec röntgenologische en klinische gekeurd.
Met een chip in de knie. En t verhaal over "na opereren helemaal goed en voor het dubbele te verkopen" is banketstaaf. Een chip is niet zo'n probleem maar in de knie is het echt een rotplek. Ik heb zat paarden gehad met een chipje maar chip in de knie zou ik laten staan.
http://www.sporthorses.nl/advertentie/1 ... dsome.aspx