Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
tiwi1969 schreef:Ja, ik heb helaas mijn koffer niet dicht kunnen houden. Gelukkig liep ze 's middags alweer rond al heb ik haar niet meer gesproken.
Murosch schreef:Oh versie Den, gelukkig is het toch goed afgelopen?
Hoe was de keuring verder? Hebben we er mooie nieuwe hengsten bij?
tiwi1969 schreef:Het waren tijdelijke boxen met dichte wanden, alleen sommigen wilden eroverheen kijken.
Een aantal was behoorlijk opgewonden door de nabijheid van andere hengsten.
Fem schreef:tiwi1969 schreef:Het waren tijdelijke boxen met dichte wanden, alleen sommigen wilden eroverheen kijken.
Een aantal was behoorlijk opgewonden door de nabijheid van andere hengsten.
Klopt, met de kleine aanvulling dat de stallen bij elkaar gehouden werden met strotouwtjes.
Daarnaast waren de stallen gewoon echt niet hoog genoeg en al helemaal niet stevig.
Op een gegeven moment riep er iemand naar ons dat ze Maistro maar vast moesten zetten aan de stal, kort zodat hij niet over het tussenschot heen kon kijken (steigerend), na aarzelen heeft de eigenaar dat gedaan.
Waarop Maistro alsnog steigerde en het voorpaneel van de stal een halve meter mee de lucht in kwam...
Daarna hebben we Maistro op de vrachtwagen gezet..
Mette schreef:Fem schreef:
Klopt, met de kleine aanvulling dat de stallen bij elkaar gehouden werden met strotouwtjes.
Daarnaast waren de stallen gewoon echt niet hoog genoeg en al helemaal niet stevig.
Op een gegeven moment riep er iemand naar ons dat ze Maistro maar vast moesten zetten aan de stal, kort zodat hij niet over het tussenschot heen kon kijken (steigerend), na aarzelen heeft de eigenaar dat gedaan.
Waarop Maistro alsnog steigerde en het voorpaneel van de stal een halve meter mee de lucht in kwam...
Daarna hebben we Maistro op de vrachtwagen gezet..
Dat heb ik gezien ja.. Ik schrok me kapot

) een demonstratie dressuur!KarinLF schreef:Mijn man reed met zijn knappe Groninger Gienus (wij hebben hem Gomez genoemd) een demonstratie dressuur!
Hebben jullie hem gezien?