Haha sterreke, dat enthousiasme is herkenbaar
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Marit23 schreef:Hoi,
Ik twijfel om dit jaar ponykampen te gaan begeleiden. Ik heb dit vorig zomer 4 weken lang gedaan, maar zou het nu graag op een andere manege gaan doen. Zouden jullie mij misschien een berichtje kunnen sturen hoe het is om op Klein Oever te begeleiden? Bijvoorbeeld over hoe je dag eruit ziet, wat je taken zijn (als buiten/binnenleiding, stalleiding en instructeur), hoe het eten en het bed zijn, als je een vergoeding krijgt enz. Het hoeft uiteraard niet uitgebreid, mag wel natuurlijk, maar dat ik een beetje een beeld krijg van hoe het daar is
![]()
Alvast bedankt!
xTiffani schreef:Marit23 schreef:Hoi,
Ik twijfel om dit jaar ponykampen te gaan begeleiden. Ik heb dit vorig zomer 4 weken lang gedaan, maar zou het nu graag op een andere manege gaan doen. Zouden jullie mij misschien een berichtje kunnen sturen hoe het is om op Klein Oever te begeleiden? Bijvoorbeeld over hoe je dag eruit ziet, wat je taken zijn (als buiten/binnenleiding, stalleiding en instructeur), hoe het eten en het bed zijn, als je een vergoeding krijgt enz. Het hoeft uiteraard niet uitgebreid, mag wel natuurlijk, maar dat ik een beetje een beeld krijg van hoe het daar is
![]()
Alvast bedankt!
Hier ben ik ook wel benieuwd naar
, maar ik vroeg me wel af vanaf welke leeftijd je mag helpen bij klein oever en of er nog bepaalde voorwaarden aan vast zitten...

Heidi95 schreef:Helaas door drukte en werk nog niet duidelijk wanneer ik kom, maar kom zeker langs!
Even het rooster afwachten en dan maar even kijken of ik er nog ergens tussen kan haha.
Pff lastig hoor, geen echte school-zomervakantie meer hebben.