Ik volg ook! Hoop dat hij er snel weer bovenop is!
LvA1993
Geplaatst: 30-12-16 20:44
Fijn zeg, al heel wat stappen gemaakt weer! Veel succes!! Ik volg weer mee!
skaay
Geplaatst: 30-12-16 20:44
Ik blijf ook volgen!
Pandora2
Geplaatst: 30-12-16 20:49
Ik blijf Kareltje ook volgen ! Jullie zijn toppers ! En heerlijk toch hoe hij op de kliniek in de watten gelegd wordt door iedereen zo te lezen
Victory-Boy
Geplaatst: 30-12-16 20:50
Superlief dat je dit voor Kareltje wilt doen! Ik heb het andere topic wel gevolgd, maar niet gereageerd. Zo mooi dat er mensen zoals jij bestaan, met het hart op de juiste plek. Zou willen dat ik het kon, maar ben daar emotioneel te zwak voor. Ik hoop dat Kareltje nog heel veel mooie, gelukkige en gezonde jaren mag hebben.
Ik wilde sowieso al een donatie aan je overmaken voor deze kanjer, maar als je liever een donatie voor Brooke's Hospital hebt zal ik dat zeker doen, uit naam van Kareltje.
Mist je bent fantastisch! Super dat je dit doet voor Kareltje. Hij verdient het zeker
Jolynne
Geplaatst: 30-12-16 21:09
Mocht je de precieze (onder)maat van Kareltje weten, kan ik eens kijken tussen m'n dekens of zijn maat ertussen ligt. Mocht er eentje tussen liggen dan zou je deze mogen overnemen tegen verzendingskosten.
Ik vind het echt fantastisch dat zoveel lieve mensen zich zo inzetten voor Kareltje. Het kan niet anders dan dat hij de liefde voelt. Ik volg jullie!
Marilu
Geplaatst: 30-12-16 21:12
Heb het vorige topic ook meegelezen en volg nu graag mee hoe Kareltje gaat evolueren. Hij lijkt mij een kranig kereltje, met een goed karakter, want hij heeft ongetwijfeld al veel pijn moeten doorstaan. Mooi dat hij nu nog de kans krijgt op een waardige en gelukkige oude dag !
Willeke_
Geplaatst: 30-12-16 21:15
Prosecco schreef:
Mocht je de precieze (onder)maat van Kareltje weten, kan ik eens kijken tussen m'n dekens of zijn maat ertussen ligt. Mocht er eentje tussen liggen dan zou je deze mogen overnemen tegen verzendingskosten.
Bokt op zijn best. Enorm veel respect voor de manier waarop Kareltje door Sandra en nu door mist wordt opgevangen. ik hoop zo dat hij dit red en nog een paar gelukkige jaren mag meemaken
Bokt kan wel mooi zijn. Hoop dat hij nog een aantal jaartjes met dikke volgevroten buik kan genieten. Ik wil trouwens niet weten hoe die kogel eruit ziet als dat been geschoren zou zijn. Die haren verdoezelen denk ik nog meer rottig-aanzien.