Het jaar van de Clydesdales!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-17 19:25

Getup schreef:
Wat gaaaaaaaaf! Geloof me, ik zou mn testament gaan schrijven, als ik te horen kreeg, dat ik met mijn paard lekker tussen de mensen moest gaan staan op n bierfeest. Zou echt onerantwoord zijn.

Wat is ie stoer zeg!

Haha nou kan je wel vertellen dat ik me net zo voelde. Er was veel begeleiding bij en paarden die dit al een aantal jaar op rij hadden gedaan, anders was ik er ook zeker niet aan begonnen :) Mijn vriend heeft hem constant vastgehouden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 13:21

Granoek schreef:
[naam] schreef:
Jullie zijn zo leuk! :+:
Ik weet zeker dat jullie dit jaar ook heel veel leuke dingen mee gaan maken!

Ohhh hoor ik daar [naam] & Duke meet & greet? :D hahahaha!
Als je dichterbij woonde! :))
Dan kwam ik sowieso langs voor foto's. _O-

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-17 17:34

KoudbloedKim schreef:

Haha ja het is écht ver he :D
Praktische vraag: als ik het artikel van D & D dat in de Gentle Giant News stond hier nu ook ergens wil zetten, waar doe ik dat dan? Onder een bestaand topic of in een nieuw? :p

Nadiine__x

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-17 18:41

Granoek schreef:
KoudbloedKim schreef:

Haha ja het is écht ver he :D
Praktische vraag: als ik het artikel van D & D dat in de Gentle Giant News stond hier nu ook ergens wil zetten, waar doe ik dat dan? Onder een bestaand topic of in een nieuw? :p

dat mag je zelf weten! :D
als je het alleen wikt deleb met je clydesdale fans van dit topic doe je het hier :D
en anders kun je een nieuw topic aanmaken en er iets bij vertellen ;)

Granoek

Re: Het jaar van de Clydesdales!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-17 21:16

Leuke taferelen vandaag haha. De stalbaas (en dus ook mijn "schoonvader") moet me altijd plagen met mijn neppe trekpaarden, buitenlanders, Engelsmannen, linksrijders etc... (hij fokt Belgische trekpaarden ;) ) En vandaag zag ik dat Duke in zijn eentje uit een andere bak stond te eten. Dus ik vroeg hoe dat kwam en hij zei: Ja, hij mag van de andere veulentjes niet aan de grote bak eten en hij is de enige die groot genoeg is om over het muurtje te kunnen eten, dus heb ik hem maar een aparte bak gegeven.
Komt er op neer dat hij stiekem gewoon net zo verliefd aan het worden is op die kleine als ik :D

En vandaag van hem het leukste cadeau gekregen dat ik me kon bedenken: ik hoef voor Duke geen stalling te betalen zolang hij daar staat!
Dexter staat er al twee jaar en ik rij al bij hun sinds 2012, nog voor ik samen was met mijn vriend (dus zijn zoon^^) en ook bij Dexter vroeg hij mij heel weinig stalling. Wij waren altijd al twee handen op een buik. Ik ben heel blij dat mijn pony's daar zo fijn kunnen staan met veel soortgenootjes :) Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 21:20

Wat zijn het toch gave dieren :D

Granoek

Re: Het jaar van de Clydesdales!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-17 18:37

Dexter vandaag moeten behandelen tegen mijt.. Stinkspul zeg.
Helemaal gewassen met sarnacuran
Afbeelding