Alleen mijn D pony wil ik misschien verkopen, die moet eerst nog wel beleerd worden. Paard twijfel ik nog over, ik denk die ik nu heb, vind ik nooit weer, of ik ben bang dat zij straks heel goed blijkt te zijn
En ik spijt zal krijgen. Ik wil in het buitenland studeren en werken, dan kan ik beter eentje verkopen. Maar ooit wil ik een eigen fokkerij met New Forest pony's en Kwpn'ers, Nederlandse rassen verkopen in het buitenland. Laat ik nou net een kwpn en NF pony hebben, beide merries met goede papieren.
De twee oude C pony's zijn mijn lievelingspony's, dus eigenlijk wil ik geen van de 4 kwijt. Ben bang dat ik mij schuldig ga voelen dat ik ze geen aandacht meer kan geven, kan dan alleen 's zomers komen. Financieel gezien red ik het makkelijk.
Paar keer per jaar de hoefsmid, wormenkuur en elk jaar inenting. Verder kuil en brokken. Voer en stalstrooisel in de winter betaald mijn opa en de rest betaal ik. Alleen moest de dierenarts dit jaar wel vaker komen, pony kreupel, haken op de kiezen en wonden, dus dat loopt wel gauw op met meerdere paarden. Mijn opa vind het erg leuk met mijn paarden om te gaan, als ik kom heeft hij alle stallen al weer uitgemest. Zit nu beton in, dus is binnen een half uurtje klaar. Nu in de winter heb ik er weinig energie voor om alles zelf te doen ook.

ik heb het nu potdorie drukker dan eerst.