Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
RoyceMack schreef:Jij denkt dat politie die aan de telefoon hangt geen indruk maakt? Ik neem aan dat het geen doorgewinterde draaideurcriminelen van 20+ waren? maar Jochies die elkaar en vooral zichzelf errug stoer vonden door een vuurwerkje af te steken?
Dan is zoiets best heftig lijkt mij.
Dan maar naar het bos.
Shirley schreef:petraaken schreef:Ik ben echt niet te spreken over zo'n gedrag.
Nou, inderdaad...
Je beseft dat het strafbaar is, maikeltje?
Zou daar niet om lachen als moeder zijnde
En laat het hem lekker thuis doen dan in plaats van er andere mensen en dieren mee lastig te vallen
Toydoll schreef:Ah joh, niets mis met wat rotjes, die gewoon netjes worden afgestoken in de berm ofzo, daar schrikken paarden echt niet zodanig van. Ik denk dat je als ouder beter kan zorgen dat je je kind 'begeleid' in het 'met normen en waarden gebruik maken van vuurwerk' dan het helemaal verbieden, want iedereen weet wat kinderen dan doen, JUIST stiekem aan de gang en dan heb je er helemaal geen invloed op.
Het zou vanuit de regering verboden moeten worden zodat die kinderen er ook helemaal niet meer aan kunnen komen, maar ja, zolang dat niet gebeurd....
mijn pony's kijken niet echt op of om van vuurwerk. Kyano stond voorheen ook naast een skatepark midden in een woonwijk, dus die heeft zoveel vuurwerk gezien van dicht bij, doet hem niet zoveel meer.
Shirley schreef:Tot ze de rotjes van zich afgooien jouw wei in...
Ze zullen net als jij en ik even kort schrikken en dan waarschijnlijk denken 'poedersuiker vuurwerk'.
) wat toe te stoppen, dus komen er fietsers aan die wat in de wei gooien, zien ze niet 1,2,3 of het een stukje brood of een stukje vuurwerk is