Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) en toen ik op zoek ging naar en rijpaard was ik op zoek naar een paard dat zelfverzekerder was, wat kalmer en verstandiger. Ik had namelijk geen zin in vliegles. Dat is [***] dus allemaal en voor mij perfect onder het zadel, maar daardoor met grondwerk ook rustiger, heeft minder zin om zich uit te sloven, vindt één rondje draf ook wel genoeg en doet het allemaal wat kalmer aan. Ook prima, maar bij het grondwerken mis ik wel eens wat de pony allemaal uit zichzelf aanbiedt.
Jullie moeten elkaar gewoon leren kennen.Riel schreef:Zeker doen! De klik komt welJullie moeten elkaar gewoon leren kennen.
Waarom staat je huidige paard in bruikleen?
(puur geluk mee gehad en zou ik nooit meer doen ooit )
. Snollygoster schreef:Omdat ik verkopen niet over mijn hart kreeg. Uiteindelijk was hem wegdoen de enige oplossing als ik verder wou gaan in de sport, aangezien die van de kwaliteiten niet heeft om door te breken, maar ben er maanden ziek van geweest. Toen kwam een vriendin van mijn moeder kijken, ik dacht dat ze hem wou kopen, maar ze wou hem liever in bruikleen hebben. Win-win voor beiden, alhoewel ik ook wel bereid was om hem aan haar te verkopen als ze hem echt gewild had.
en bij het aandraven voelde ik een kriebel in mijn buik. Dat was voor mij "de klik".
, heb ik haar nog steeds. Haar fratsen zijn nog niet helemaal verdwenen maar eindelijk kan ik haar "lezen" onder het zadel.