Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook de eerste waarmee al je doelen zo vlot lukken en waar je je zo veilig op voelt, toch? 
de situatie die jij omschrijft zou idd ideaal zijn..

Hij leert ook snel en gemakkelijk, maar verveelt zich daardoor ook snel, en daarbij zijn wij in eeuwige opbouw omdat hij nogal een rampen-plan is
wat ook maakt dat je motivatie echt moet houden.Iphi schreef:Ze schrijft toch wat ze wel leuk vindt? Haar paard fijn zien lopen onder een een ervaren ruiter.
Ik laat mijn springpaarden ook trainen en op jumping uitbrengen door een semi-prof amazone. Helemaal top om te zien hoe goed ze het met haar doen!
Aan TS, ik zou er verder niet langer over piekeren en het gewoon doen! Als jouw eigen motivatie terug keert zie je dan wel weer, en niemand belet je toch van er tussendoor nog eens op te stappen ?
ik denk dat ik ook wel echt zou kunnen genieten om hem onder een fijne amazone/ruiter te zien schitteren. Wat meerdere mensen zeggen, nee ik denk niet dat paard er wakker van ligt, maar als ik zie wat voor lol hij erin heeft en hoe makkelijk ie alles doet..