Brand bij felinehoi

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

felinehoi

Re: Brand bij felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:24

Bedankt allemaal voor de berichtjes! Ik ga er redelijk 'goed' mee om, maar ben er wel echt kapot van en down om. Houdt me wel draaiende dag alle paarden thank god okee zijn. Beetje optimistisch zijn; kan nu allemaal nieuwe leuke dingen gaan kopen haha...

Ja de mensen van onze stal zijn geweldig! Wordt super gereageerd overal op.

Verzekering technisch zijn mijn ouders uitgebreid verzekerd, tot een bedrag van 5000 euro, er lag helaas wel aan nieuwwaarde meer in maar goed, Kelly (Kesje @bokt) herinnerde me er net ook even aan dat Marley zijn paspoort en mijn trailer papieren ook in mijn kast lagen... Komende donderdag komt de taxateur van de verzekering langs om te kijken, is alleen niks te zien want is tot de grond toe afgebrand (kasten ruimte was met een trap op de eerste verdieping). Zit alleen een addertje onder het gras, ik woon niet meer thuis ivm studeren en op kamers, en alleen voor inwonenden geldt die verzekering. Even afwachten of ze daar moeilijk over gaan doen...

A_nouk

Re: Brand bij felinehoi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 22:26

Inzamelingsacties zijn helaas niet toegestaan op Bokt, vandaar ook op dit topic een slotje :)