Joolien schreef:Als zij me constant in de weg zou rijden, zou ik haar daar ook op aanspreken hoor. En ga je zeker niet verontschuldigen voor jouw PIEP-woord, daar had je goed recht toe. Ik heb op deze manier een keer een botsing gehad met een pony incl ruiter, ik kan je vertellen dat dat erg heftig en pijnlijk was, voor ons alle 4. Mijn been was behoorlijk beschadigd, mijn paard was op zijn hoefbal getrapt en de pony met ruiter, klapte heel raar tegen me aan en vielen half.
Dus, als je weer met haar rijdt, niet gaan afwachten, maar haar direct aanspreken en vragen of ze bakregels kent. Probeer vriendelijk te blijven, maar ga je niet aanpassen.
Jeetje wat heftig! Ik heb ook echt geluk gehad dat ik al wel alert was omdat het ervoor ook al gebeurde.
Gelukkig liep mijn paard vandaag goed, dus dat is al een zorg minder!
Ze was vandaag niet op stal, ik heb het gevoel dat ze er niet was omdat ze weet dat ik er altijd rond die tijd ben. Heb in ieder geval de situatie nog aan wat stalgenoten verteld. Voor hen was het geen verrassing, die hadden haar ook al rond zien rijden zonder enig stuur. Maar dan weten ze het in ieder geval en dan gebeurd het hopelijk niet nog bij andere mensen.