Hoe dikwijls rijden?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ihashe

Re: Hoe dikwijls rijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 22:20

Ik rijd rond de 6-7 keer per week en ben 12 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 23:20

MoppieFilou schreef:
Trouwens bedankt voor de andere reacties! Ps: aan reacties zoals die van Gast4901 heb ik niks aan!

Jammer dat je er niets aan hebt. Ik zeg het misschien recht voor zijn raap en niet zo aardig maar ik geloof dat heel bokt het eens is met het feit dat jij nog niet toe bent aan wat je wilt.
Als je een mening vraagt moet je ook kunnen incasseren, dat hoort bij het volwassen worden. En een eenduidig antwoord op bokt is heel knap gebeurd niet in veel topics.

Ik zal me niet meer in jou topics mengen maar als je heel diep bij jezelf binnenkijkt kom je misschien tot de conclusie dat er een waarheid schuilt in mijn harde woorden.

ieder paardenmeisje wil een eigen paard, een mooie droom die soms een droom moet blijven. Maar dat betekent niet voor eeuwig, later als je volwassen bent kun je je eigen keuzes maken. Dan heb je de mening van bokt niet meer nodig. Tot die tijd geniet van wat je wel hebt

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 23:23

_/-\o_
Anoniem schreef:
MoppieFilou schreef:
Trouwens bedankt voor de andere reacties! Ps: aan reacties zoals die van Gast4901 heb ik niks aan!

Jammer dat je er niets aan hebt. Ik zeg het misschien recht voor zijn raap en niet zo aardig maar ik geloof dat heel bokt het eens is met het feit dat jij nog niet toe bent aan wat je wilt.
Als je een mening vraagt moet je ook kunnen incasseren, dat hoort bij het volwassen worden. En een eenduidig antwoord op bokt is heel knap gebeurd niet in veel topics.

Ik zal me niet meer in jou topics mengen maar als je heel diep bij jezelf binnenkijkt kom je misschien tot de conclusie dat er een waarheid schuilt in mijn harde woorden.

ieder paardenmeisje wil een eigen paard, een mooie droom die soms een droom moet blijven. Maar dat betekent niet voor eeuwig, later als je volwassen bent kun je je eigen keuzes maken. Dan heb je de mening van bokt niet meer nodig. Tot die tijd geniet van wat je wel hebt

_/-\o_

anna_gail

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 23:27

MoppieFilou schreef:
Leuk dat je een eigen paard hebt! Ik zou dat ook zo graag hebben maar het kost nogal veel. Wat kost jouw paard ongeveer per maand? Oei! :(:) Wat heb je gedaan misschien? Groetjes Margaux

Voor de stalling betaal ik €200 euro en dan wordt alles gedaan. Dan komen er dan nog dingen bij als de hoefsmid en dierenarts maar dat is niet elke maand. Dus ongeveer 200-250 per maand.

Ik stond eerst een heletijd bij een vriend van mijn ouders. Daar betaalde ik alleen het voer en daar werd ook alles gedaan.Jammer genoeg ging hij verhuizen dus moest Gail en zijn eigen paard naar een andere stalling.Nu staat ze van 7 tot 5 buiten met 4 andere paardjes.

Ik ben geopereerd van toen ik van mijn paard ben gevallen. Toen is er wat mis gegaan met mijn enkel hopelijk ben ik er volgende week klaar mee en mag ik weer normaal lopen. *\o/*

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 23:37

Op mijn paard word 5-6 dagen per week gereden.
Mijn bijrijders betalen 5,-per keer en ik natuurlijk de rest vd stalling en onkosten. :)

mcjv

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 00:40

Ik rijd ongeveer 3-4 keer per week op mijn paard. Ligt eraan hoeveel tijd ik overhoud van school.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 07:04

ach ik heb 2 pony's en probeer minimaal 1x per week te rijden. Al lukt dat niet altijd :Y)

MayoNeighs

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 07:30

Ik zie op je profiel dat je 3 verzorgpony's hebt. Mag je daar niet op rijden dan?

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 10:18

De shetlander is te klein denk ik en de grote zijn met pensioen. De eigenares zegt dat ik er wel op mag rijden als ik echt heel goed kan rijden want ze zijn nogal temperamentvol :)

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:43

Evakane schreef:
Ik rijd rond de 6-7 keer per week en ben 12 :D

Niet op hetzelfde paard neem ik aan?

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 16:43

Ik zelf ben tegen te vaak rijden. Maar dat ben ik he haha.

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 17:30

Ik zou ook nooit elke dag op een bepaald paard rijden hoor! :)

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 17:33

Ik heb een verzorgpony/leasepony en het verschilt heel erg hoe vaak ik ga rijden of longeren (of wat anders). Het ene moment heb ik het heel erg druk met school en stage en de volgende keer ben ik vroeg vrij of hoef ik helemaal niet naar school.

Maar gemiddeld rijd ik een les en twee keer extra.

Dancyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 17:33

TS, wel jammer dat je Gast4901 en mij negeert :o

MoppieFilou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-16 18:06

Sorry ik had weinig tijd om te antwoorden. Ik begrijp jullie best maar zou gewoon zo graag meer rijden/een eigen pony hebben! :)

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:12

Sorry hoor, maar ik snap dit echt niet meer.

Eerst heb je een shetlander, die veeeeel te klein is voor je, want je postte hem in de 'ben ik te groot/zwaar' topic.

Toen maakte je een topic aan over gratis stalling, want je wou oh zo graag een pony en je had genoeg geld en tijd. Ik had toen al mijn twijfels, want waarom zoek je specifiek naar een gratis stalling als je geld genoeg voor een paard hebt? :?

En nu dit.. Je mag geen 2x rijden voor maar 45 euro per 7 maand? Dan lijkt het me al helemaal niet logisch als je wel een eigen paard mag. >;) :roll:

Het spijt me als dit niet zo is, maar dit is meer aandacht vragen van iedereen en daarbij van alles verzint dan dat je echt serieus bent. Mensen die steken er wel hun tijd in, ze denken met je mee maar zo kom je eigenlijk al helemaal niet meer serieus over..

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:13

TerraHowrse schreef:

Wat jullie zeggen met 'wat niet mag mag niet' , boeie! Ik zeik mijn ouders nogsteeds 24/7 af om een paard terwijl ik weet dat ik m geen mag :')

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:15

madhatter schreef:
TerraHowrse schreef:

Wat jullie zeggen met 'wat niet mag mag niet' , boeie! Ik zeik mijn ouders nogsteeds 24/7 af om een paard terwijl ik weet dat ik m geen mag :')

Pffff.... Hier zou ik echt knettergek van worden als ouder 8)7 :n
Nee = nee, wat is daar zo lastig aan?

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:17

enamorada schreef:
madhatter schreef:

Pffff.... Hier zou ik echt knettergek van worden als ouder 8)7 :n
Nee = nee, wat is daar zo lastig aan?

ze worden ook knettergek :') Maar kan me worst wezen wat bokt er van vind :j

amyyy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:18

Ik weet waarom ik ook alweer geen kinderen wilde :=

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:18

amyyy55 schreef:
Ik weet waarom ik ook alweer geen kinderen wilde :=

Whaha.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:20

Ik vind het echt niet kunnen madhatter, maargoed je geeft al aan een rebelse irritante puber te zijn en je niks aan te trekken van anderen :j

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:21

enamorada schreef:
Ik vind het echt niet kunnen madhatter, maargoed je geeft al aan een rebelse irritante puber te zijn en je niks aan te trekken van anderen :j

Jep, dat ben ik :j

Edit: Behalve dan dat rebelse, ben echt heel lief tegen mijn ouders :Y) Maar trek me er niets van aan.
KAN ME ALLEMAAL NIETS UITMAKEN! /3 *\%/*
Laatst bijgewerkt door Arabier op 18-11-16 18:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Pebblea

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:24

madhatter schreef:

Nee is nee. 1 of 2x vragen is oke, maar dan is het ook nee. Als ze het zelf een goed idee vinden zeggen ze het heus wel, al zou ik het geen eens meer aanbieden als mijn kind 1000x zit te zeuren. Wat mij betreft zouden ze het dan zelf mogen kopen van hun spaarcentjes.

Arabier

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-16 18:25

Pebblea schreef:
madhatter schreef:

Nee is nee. 1 of 2x vragen is oke, maar dan is het ook nee. Als ze het zelf een goed idee vinden zeggen ze het heus wel, al zou ik het geen eens meer aanbieden als mijn kind 1000x zit te zeuren. Wat mij betreft zouden ze het dan zelf mogen kopen van hun spaarcentjes.

Haha leuk dat jij er zo over denkt! Ik niet :z