Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
MoppieFilou schreef:Trouwens bedankt voor de andere reacties! Ps: aan reacties zoals die van Gast4901 heb ik niks aan!
Anoniem schreef:MoppieFilou schreef:Trouwens bedankt voor de andere reacties! Ps: aan reacties zoals die van Gast4901 heb ik niks aan!
Jammer dat je er niets aan hebt. Ik zeg het misschien recht voor zijn raap en niet zo aardig maar ik geloof dat heel bokt het eens is met het feit dat jij nog niet toe bent aan wat je wilt.
Als je een mening vraagt moet je ook kunnen incasseren, dat hoort bij het volwassen worden. En een eenduidig antwoord op bokt is heel knap gebeurd niet in veel topics.
Ik zal me niet meer in jou topics mengen maar als je heel diep bij jezelf binnenkijkt kom je misschien tot de conclusie dat er een waarheid schuilt in mijn harde woorden.
ieder paardenmeisje wil een eigen paard, een mooie droom die soms een droom moet blijven. Maar dat betekent niet voor eeuwig, later als je volwassen bent kun je je eigen keuzes maken. Dan heb je de mening van bokt niet meer nodig. Tot die tijd geniet van wat je wel hebt
MoppieFilou schreef:Leuk dat je een eigen paard hebt! Ik zou dat ook zo graag hebben maar het kost nogal veel. Wat kost jouw paard ongeveer per maand? Oei!Wat heb je gedaan misschien? Groetjes Margaux
madhatter schreef:TerraHowrse schreef:TS, wel jammer dat je Gast4901 en mij negeert
Wat jullie zeggen met 'wat niet mag mag niet' , boeie! Ik zeik mijn ouders nogsteeds 24/7 af om een paard terwijl ik weet dat ik m geen mag
enamorada schreef:madhatter schreef:Wat jullie zeggen met 'wat niet mag mag niet' , boeie! Ik zeik mijn ouders nogsteeds 24/7 af om een paard terwijl ik weet dat ik m geen mag
Pffff.... Hier zou ik echt knettergek van worden als ouder![]()
![]()
Nee = nee, wat is daar zo lastig aan?
Maar kan me worst wezen wat bokt er van vind
enamorada schreef:Ik vind het echt niet kunnen madhatter, maargoed je geeft al aan een rebelse irritante puber te zijn en je niks aan te trekken van anderen

Maar trek me er niets van aan.
madhatter schreef:ze worden ook knettergekMaar kan me worst wezen wat bokt er van vind
Pebblea schreef:madhatter schreef:ze worden ook knettergekMaar kan me worst wezen wat bokt er van vind
Nee is nee. 1 of 2x vragen is oke, maar dan is het ook nee. Als ze het zelf een goed idee vinden zeggen ze het heus wel, al zou ik het geen eens meer aanbieden als mijn kind 1000x zit te zeuren. Wat mij betreft zouden ze het dan zelf mogen kopen van hun spaarcentjes.