Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Kalab schreef:Prachtige foto's! Wat een mooie aftekening heeft je pony.
Lauriannnn schreef:Herkende je pony en zie ineens staan dat je op horse event was! Haha ik herkende je. Gave foto's zeg en mooie aftekening!
Dankje!Leo schreef:Wauw wat een prachtige platen!! Jullie zijn een geweldig stel

heidiLOVER schreef:Prachtige foto's! Minh heeft er weer een prachtige serie van gemaakt en wat ziet Blacky er goed uit!
Supergaaf!!!
Steefz schreef:Minh is ook wel echt een talentje! Het zijn prachtige foto's geworden met een fijne sfeer.
Wat een gave bles heeft je pony!

Seni schreef:Mooi paard! Prachtige bles ook!
Ze oogt nog niet zo oud. Geniet lekker van der!
Vind de foto's erg mooi geworden! De stijl van de fotografe is erg mooi, volgens mij niet al te veel gefriemel aan de foto's, maar gewoon zoals ze zijn.
Het zou niet zo moeten zijn, maar heerlijk dat deze fotograaf eens niet (in tegenstelling tot vele tegenwoordig) overal een zonnetje in photoshopt of een donkerder kader om de foto's maakt.
Cyrina schreef:Mooi zo met die bomen en het licht!
marachels schreef:Héle mooie foto's. De liefde en het vertrouwen spat er vanaf! En wat een bijzondere en mooie bles!!
iamsam schreef:wat zijn Foresters toch fijne paarden he ? dit is een hele mooie !
Wil ook nooit meer wat anders dan een forester!

peachyparis schreef:Wauwwww![]()
Niet normaal mooi! En spot ik daar een maantje?
En jep
Een heel mooi maantje op haar voorhoofd!Dagmar80 schreef:Mooie foto's! Zo'n locatie zoek ik ook nog voor herfstshoots![]()
Prachtig dat maanvormige kolletje, heel leuk! En ook zo'n perfect gevormde maan
Ik vind het touwhalster niet erg storend eigenlijk. Ook zwart, net als het paardje en dun en simpel. Snap best dat je haar niet helemaal los neerzet. Zo'n halster kan je altijd vastpakken zonodig.
Ik begrijp ook heel goed dat de fotograaf het niet weggewerkt heeft... Als ik iets vervelend vind, ik ben zelf ook fotograaf, dan is het van zulke Photoshop klusjes.