Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) misschien een goede optie zou zijn om een pony te leasen op de manege, dan kun je gelijk ervaren of je het aankunt je pony met zoveel mensen te delen, want dat lijkt mij niet gemakkelijk
ilaan schreef:Nee een stalling met alles erop en eraan ga je gratis niet vinden. Niet eens alleen een weitje voor niks.
) dus zou het ook wel handig zijn dat hij/zij beweging krijgt door in lessen mee te lopen. Ik heb zelfs een manege gevonden (wel niet in de buurt) waar je zelfs kan kiezen welke/wat voor ruiters er op jouw paard rijden en wanneer. Er zouden ook twee pistes zijn waardoor je kan rijden wanneer je wil. Dat is echt geweldig alleen zijn zo'n maneges er niet veel. In ieder geval bedankt voor je berichtje!
en niet te snel opgeven daarbij, t kan een tijdje duren maar dan heb je wel wat
cinniz123 schreef:Helaas moet ik jouw stellige 'niet eens een weitje voor niks' toch ontkrachten![]()
Ik heb een plek voor niets en nee het is geen bouwval...2 stallen met een stukje ervoor waardoor ze 24/7 in en uit kunnen lopen en van het boertje ernaast mag ik jawel gratis zn land gebruiken anders moet hij het maaien en dat kan hij niet meer.
Ik sta hier al ruim 6 jaar en dat in rotterdam.
Maar ik geloof ook wel dat dit 1 van de uitzonderingen is.
Maar om nou gelijk te roepen 'het is er niet' is dus niet waar
Ayasha schreef:cinniz123 schreef:Helaas moet ik jouw stellige 'niet eens een weitje voor niks' toch ontkrachten![]()
Ik heb een plek voor niets en nee het is geen bouwval...2 stallen met een stukje ervoor waardoor ze 24/7 in en uit kunnen lopen en van het boertje ernaast mag ik jawel gratis zn land gebruiken anders moet hij het maaien en dat kan hij niet meer.
Ik sta hier al ruim 6 jaar en dat in rotterdam.
Maar ik geloof ook wel dat dit 1 van de uitzonderingen is.
Maar om nou gelijk te roepen 'het is er niet' is dus niet waar
Tot "boertje" sterft en en de familie dat weiland op krijgt. Dan sta je nergens en kan je relatief snel maken dat je weg bent want je hebt nergens iets vast liggen.![]()
Is een behoorlijk risico dat je neemt IMO.
Ts: jij zegt "we hebben geld genoeg" maar vinden jouw ouders dat ook?
Dan kan je beter een pony gaan leasen op een manege, dan heb je vaste dagen dat jij die pony mag "gebruiken" voor een vast bedrag per maand (hoeveel je betaald en in welke mate de pony "van jou" is kwa rijden hangt af van het contract) en blijft de manege toch verantwoordelijkheid voor de kosten.

MoppieFilou schreef:Dankjewel voor de reacties. JackyCS, daar heb je inderdaad wel gelijk in. Ik heb wel een verzorgpony maar die is van een meisje dat nog niet genoeg kan rijden om de pony voldoende beweging te geven en daardoor heb ik ook niet echt het gevoel dat de pony "van mij" is. Een eigen pony is gewoon echt "mijn" pony en daar kan ik zoveel naartoe als ik wil.