Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

!
annnneeee schreef:Leuk topic! Ik moest ook meteen aan die palomino van de markt denken, maar toen ik even in je profiel spiekte bedacht ik dat jij met je knappe paardje in de Bit stond
En het Bit klopt inderdaad!suikermeisje schreef:TS heb a je topics door zitten spitten. Maar wat heftig zeg taaislijmziekte. Wordt dat met de tijd ook steeds erger?
En zie op andere foto's soms zonder rugtas rijden, hoe lang kun je zonder zuurstoftoevoer?
Heel dapper zeg en als je geen antwoord wil geven begrijp ik dat natuurlijk!
suikermeisje schreef:Moeilijk dan inderdaad zeg! Snap dat je dat dan wel belemmerd in het rijden. Helemaal knap hoe je het dan allemaal doet. Hoor je tijdens het rijden ook nog dat je dat zuurstof bij je draagt?
suikermeisje schreef:Kan het me wel voorstellen. Dapper dat je toch zo gedreven bent om gewoon te blijven rijden! Fijn!
Boras schreef:Ik kocht heel toevallig vanmorgen op de markt het nummer van Bit waarin over jullie wordt geschreven![]()
Ik weet hoe benauwd zijn voelt. Ik heb heel veel respect voor je doorzettingsvermogen. Top!![]()
Je hebt een heel mooi en dus ook lief paard. Wees er zuinig op.
Ik wens jullie nog heel veel plezier toe samen.
.
We hebben even een break omdat ik niet fit ben. Maar januari komen we vast weer in de ring