Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Nymeria schreef:Dank voor alle leuke reacties en tips!
@Sjolvir: die van jou is jonger dan Dragan ook toch? Ach, de fjorden zelf hebben idd nergens haast mee, Draak vind het ook geen probleem om gewoon lekker met z'n neus in t gras te staan de hele dag![]()
@Morganlefay: dat is precies mijn probleem, dat ik te veel doe! Ik ben zelf ook nog nooit M2 geweest, dus het is een beetje de lamme helpt de blindeMaar we komen er wel!
. Als het goed is komt dat nog wel
. Ze werkt wel heel graag voor je. Nymeria schreef:Dank voor alle leuke reacties en tips!
@Sjolvir: die van jou is jonger dan Dragan ook toch? Ach, de fjorden zelf hebben idd nergens haast mee, Draak vind het ook geen probleem om gewoon lekker met z'n neus in t gras te staan de hele dag![]()
@Morganlefay: dat is precies mijn probleem, dat ik te veel doe! Ik ben zelf ook nog nooit M2 geweest, dus het is een beetje de lamme helpt de blindeMaar we komen er wel!
. Met teugels heb ik voornamelijk contact en ik zie toch op een aantal foto's zelfs een boogje in mijn teugel (wat ook niet de bedoeling is natuurlijk, maar dat terzijde). Ik geef m zeker met enige regelmaat kuithulpen, meneer is een beetje flegmatiek van zichzelf, maar constant gebruik van sporen toch ook niet. Dat kan vertekenen op de foto's. Ik zie ook niet in wat te snel gaan hier mee te maken heeft. Hij heeft een paar maanden geleden z'n punten voor het M2 bij elkaar gelopen en voorlopig heb ik nog geen wedstrijd gepland tot het thuis goed genoeg gaat, dus hij krijgt voldoende tijd en doet naast de dressuur ook nog een hoop andere dingen voor de lol en de afwisseling.