Dressuurfjord Dragan in de les door Finishing Touch Pictures

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 13:43

Leuk om hem ook eens te zien dressuren, staat hem goed hoor!

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 14:50

Nymeria schreef:
Dank voor alle leuke reacties en tips!

@Sjolvir: die van jou is jonger dan Dragan ook toch? Ach, de fjorden zelf hebben idd nergens haast mee, Draak vind het ook geen probleem om gewoon lekker met z'n neus in t gras te staan de hele dag ;)

@Morganlefay: dat is precies mijn probleem, dat ik te veel doe! Ik ben zelf ook nog nooit M2 geweest, dus het is een beetje de lamme helpt de blinde :') Maar we komen er wel!

Maar dat is ook het leuke, samen alles leren, zo te zien vind Dragan dat ook geen probleem.
En jup... gras... tja, dat blijft natuurlijk iedere fjord zijn grootste liefhebberij, maar je kan als paard goed zijn in meer dan 1 ding! En die van jou kan in ieder geval goed eten en ook nog goed lopen.

Heps is 5, maar voert nog steeds geen snars uit :o. Als het goed is komt dat nog wel :Y) . Ze werkt wel heel graag voor je.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 14:57

Nymeria schreef:
Dank voor alle leuke reacties en tips!

@Sjolvir: die van jou is jonger dan Dragan ook toch? Ach, de fjorden zelf hebben idd nergens haast mee, Draak vind het ook geen probleem om gewoon lekker met z'n neus in t gras te staan de hele dag ;)

@Morganlefay: dat is precies mijn probleem, dat ik te veel doe! Ik ben zelf ook nog nooit M2 geweest, dus het is een beetje de lamme helpt de blinde :') Maar we komen er wel!

Vanmorgen Urani gezien, Queen is verhuisd.

Marlenepony

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:08

Wauw wat een super gave fjord zeg! <3

dieseltje09

Re: Dressuurfjord Dragan in de les door Finishing Touch Pictures

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:31

Ziet er netjes uit hoor en een rooie, ik ben verliefd hihi!
1 ding is wel heel duidelijk, die van jou kan een stuk beter draven als die van mij haha. En ik rij momenteel gewoon elke wedstrijd winst met mn fjord in het M2 dus Dragan gaat het zeker ook redden. Geef hem de kans om uit te zware en het werk goed aan te kunnen dan komt het zeker helemaal goed!

Nann__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 15:35

Ah Suus jullie zijn zo'n mooie combi! <3 En ik vind het zo knap dat jullie dit niveau rijden en zo genieten van alles samen. Vind het altijd leuk om jullie te volgen!
Het ziet er ook erg netjes uit, je rijdt hem ook vriendelijk en je set is waanzinnig gaaf!

MJR_Tjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 18:28

Jullie zijn n geweldig stel om op de foto te zetten!
Van t voorjaar weer de cross in? Haha

Laurabram

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 21:36

Wat een prachtige fjord (een rodblakke?)
Als je jezelf bewust bent van de dingen die op de (voor jouw eigen gevoel vaak confronterende) foto's niet goed gaan, dan ben je al op de goeie weg.

josje4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 18:13

Wat een mooie combi zijn jullie en je setje vind ik ook heel mooi!

Askja

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:46

De travers moet je veel meer inzetten en begeleiden vanuit je zit (bekken) en benen. Nu doe je vooral veel met je teugels en gebeurt er niet veel qua lengtebuiging en naar binnen plaatsen achterhand. Verder een mooi beeld (vooral in galop) en wat een prachtige Fjord!

Fjordengek93

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 19:52

Zie op elke foto veel te veel teugelgebruik en constant gebruik van de sporen? Hij is 6 misschien ga je iets te snel?

Nymeria
Helen Langehanenberg fan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 20:56

Wat een hoop leuke reacties zeg, had ik helemaal niet verwacht!

@dieseltje09: Draf vind ik anders wel de moeilijkste gang van hem! Gaaf dat jullie ook lekker aan de weg timmeren in de dressuur, zo heel veel fjorden kom ik nooit tegen.

@MJR_Tjelle: jij thanks voor de mooie plaatjes, ga zeker weer crossen in het voorjaar!

@Nann__ dank je wel voor je lieve reactie! Ik vind jouw paard helemaal fantastisch, haha!

@Askja: dank voor de tip, vandaag toevallig ook aan bod gekomen in een clinic die ik heb gereden. Het is voor mij ook lastig, omdat ik zelf ook nog moet leren hoe al die hulpen tegelijkertijd in elkaar steken.

@Fjordengek93: Dat ben ik dan niet met je eens :D . Met teugels heb ik voornamelijk contact en ik zie toch op een aantal foto's zelfs een boogje in mijn teugel (wat ook niet de bedoeling is natuurlijk, maar dat terzijde). Ik geef m zeker met enige regelmaat kuithulpen, meneer is een beetje flegmatiek van zichzelf, maar constant gebruik van sporen toch ook niet. Dat kan vertekenen op de foto's. Ik zie ook niet in wat te snel gaan hier mee te maken heeft. Hij heeft een paar maanden geleden z'n punten voor het M2 bij elkaar gelopen en voorlopig heb ik nog geen wedstrijd gepland tot het thuis goed genoeg gaat, dus hij krijgt voldoende tijd en doet naast de dressuur ook nog een hoop andere dingen voor de lol en de afwisseling.

Flicka12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:04

Wat een stoer dier zeg, ziet er echt mooi uit! Op naar het Z *\o/*

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:18

Wat een stoere fjord!

XxDiandraxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-16 21:30

Wat is hij toch gaafs en wat zijn jullie goed op weg. Ik ben al verliefd op hem sinds hij te koop stond en wat is hij gaaf van kleur!!

Ik heb hier nu ook een rode staan maar toch wel weer een heel ander kleurtje..
Afbeelding
Naast haar brunblakke vriendinnetje.
Afbeelding
Haar manen..

Zou toch gaaf zijn als ze nog wat meer richting Dragan zijn kleur gaat doorkleuren maar ben bang van niet..;)