Als je moest kiezen...
1. Samshielf cap of KEP cap? KEP
2. Liever een geel of rood dekje op een fries? Rood
3. Ruin of merrie? Nou ik zit nu opgescheept met 3 pismerries (

) dus hierna ben ik daar wel even klaar mee, doe me maar eens een ruin. Al vind mijn vader ruinen niks, dus dan wordt het een hengst denk ik.
4. Vos of donkerbruin? Hmm. Donkerbruin.
5. Schimmel of bont? Schimmel. Heb helemaal niks met bont, vind het meestal niet mooi. Schimmel heb ik een zwak voor.
6. Pony of een paard? Paard, en dan een grote, ik hou van een groot breed paard met lekker veel kracht, dus een Fries of een mooie schimmel van minimaal 1,70m
7. Buitenrit of wedstrijd? Buitenrit, ben niet zo'n wedstrijdtype.
8. Tinker of Kwpn? KWPN. Heb helemaal niks met Tinkers (en nee Fries en Tinker is zeker niet ''bijna hetzelfde'')
9. Korte of lange manen? Hangt er vanaf. Sportpaarden kort, maar Friezen, Shets e.d. lang.
10. Geschoren of ongeschoren? Als het niet nodig is ongeschoren, is het medisch of met rijden nodig dan scheren.
11. 24/7 buiten of snachts binnen? 24/7 buiten heeft mijn voorkeur. Maar mijn pony kan niet 24/7 buiten ivm medische redenen dus die staat snachts binnen. Paarden wel 24/7 buiten.
Vragen over het rijden:
1. Vertel je ergste val: Ik kan er een heel verhaal van maken maar in het kort: gevallen met springen, gebroken pols, en gekneusde arm en benen plus zware hersenschudding. Heb daarna 2 jaar niet op een paard gezeten ivm angst en springen vind ik nog steeds niet fijn.
2. Heb je ooit op een steigerend paard gezeten? Pismerries he

vaak zat, ook wel op hengsten en ruinen hoor.
3. Hoe vaak per week rijd je? Momenteel minimaal 4 keer per week, meestal zo'n 6 keer per week.
4. Hoe ging de laatste keer dat je reed? Mwa, reed een KWPN merrie voor iemand anders bij, erg dwars, wou niet goed door de hoeken en springt steeds over in de verkeerde galop. Plus bokken want ze was het niet met mijn hulpen eens
Jou mening over..
1. Sporen Dikke prima mits goed gebruikt.
2. Een bit Zelfde verhaal, prima mits goed gebruikt.
3. Western Ga ik geen mening over geven aangezien ik daar niet genoeg kennis over heb.
4. Dressuur Tja heeft natuurlijk negatieve kanten maar ook genoeg goede hoor
5. Springen Zelfde verhaal, alles heeft natuurlijk wel negatieve kanten. Ik sprong altijd best hoog maar nu is mijn hoogste 50cm en dan jank ik nog net niet van angst
6. Zwepen Again dikke prima. Ik kan om medische redenen niet heel goed hulpen geven met mijn benen en dus rijd ik altijd met lange dressuurzweep, dan tik ik waar nodig bij. En ja ik deel er ook wel eens een mep mee uit ja, moeten ze maar niet dwars doen.
7. Maneges Hangt er vanaf welke manege, maar heb er over het algemeen weinig goeds over te zeggen.
Dit was hem