Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), dus zij komt dit jaar ook nog hierheen.
Dus ouders opgebeld, die hebben hem gezien en gezegd dat het mocht als ik de Shetlander verkocht. Had shetje vanaf veulen zijn dus Was moeilijke keus, maar uiteindelijk toch de shet verkocht. Inmiddels 3 jaar geleden.
was dus even wachten voor ik haar eindelijk kon kopen
)
En nu staat zijn mama sinds een paar weekjes op hetzelfde plekje als Wilco, en ze hebben een stal naast elkaar
en mijn paard stond eerst op manege thielen het was een eigen paard maar reed soms (de door hun uitgekozen mensen) mee in de manege lessen. mijn moeder mocht er een keer op en maakte als grapje wat een ontzettend leuk paard die zou ik er wel bij willen hebben
en daar hadden hun even over nagedacht want het was een z paard en ze had al wat ze had willen bereiken bereikt met haar en ze had er niet zo heel veel tijd voor dus toen zeiden ze nou we hebben er over nagedacht en we zouden het eigenlijk wel fijn vinden als ze bij iemand aan huis zou komen te staan dus hebben we haar toen gekocht van hun