Nieuwe update van Tequila's droes

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Cowgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 10:39

Smeer je nog wat op het abces wat nog moet doorbreken?

De draver kreeg laulierzalf, maar uiteindelijk een pot trekzalf van de DA omdat dit iets agressiever werkte.

En het hielp echt beter de doorbraak kwam vrij snel.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 10:41

Nee, ik smeer er niks op. Ik heb het wel gevraagd aan de dierenarts, maar volgens hem had het geen nut.

MootjeK

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 11:44

Hè, wat naar om te horen dat Tequilla toch weer een terugval heeft gehad. Ik had zo gehoopt dat het weer snel wat beter met haar zou gaan. Heel veel sterkte, ik denk veel aan jullie! Ach gut

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 22:12

Vandaag ging het weer beter, ze heeft in ieder geval gedronken en wilde ook al weer aardig lopen. Ik heb het abces opnieuw uitgespoeld en er kwam behoorlijk wat pus mee naar buiten Bloos Temperatuur was ook al weer iets gezakt, wel nog koorts helaas. Maar het gaat weer de goede kant op Nu hoop ik alleen dat ze zaterdag niet terugvalt, dan moet ze in principe weer van de pijnstillers af. We wachten het maar weer af Cool

Pocahontas

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-04 22:28

wat een ellende zeg,ik zou niet in je schoenen willen staan...
heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het weer goed komt met je paardje!!
hoop binnenkort toch wel een vrolijker topic van je te lezen...

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-04 22:33

Pocahontas schreef:
wat een ellende zeg,ik zou niet in je schoenen willen staan...
heel veel sterkte en ik zal voor je duimen dat het weer goed komt met je paardje!!
hoop binnenkort toch wel een vrolijker topic van je te lezen...

Dat hoop ik zelf eigenlijk ook wel Haha! Bedankt voor je medeleven

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-04 17:45

Okee, we zijn weer een weekje verder en is het tijd voor een nieuwe update Haha!

Tequila staat sinds afgelopen weekend zonder pijnstillers en eet gelukkig weer redelijk. Wel is de koorts weer gestegen en blijft die maar schommelen. Haar abces onder het hoofd is ook nog niet weg, er komt nog steeds aardig wat pus uit. Ik verwacht dat de koorts zal zakken zodra alle troep eruit is.

Kortom, het is nog niet over. Boos! Eerst alle pus eruit en de abcessen weg, dan hopen dat de koorts zakt en dan kunnen we weer spreken van een gezond paard. Want dat is iets waar ik nu wel behoefte aan heb, met name voor Tequila zelf Ach gut

Caro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 18:14

Tjee, het is wel een langslepend gebeuren zo joh Boos!

Echt balen. Ik hoop voor jou en natuurlijk voor Tequila dat het nu maar snel beter mag gaan. Ach gut Het heeft al lang genoeg geduurd... Ziek

MirandaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-04 21:08

Zo heb eindelijk ook jouw hele topic gelezen Knipoog
Die snot die je op de foto's liet zien zag er van de week bij San ook zo uit.. In een iets mindere vorm.. maar evengoed ook zón druipneus..
Heel veel sterkte en ik zal je nog even pben Haha!

Noble-Girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 08:18

Tequila heeft het wel echt goed te pakken Verdrietig
Gelukkig gaat het al iets beter, als ze maar lekker blijft eten en drinken,
dat helpt ook wel om beter te worden.
Kop op meiden jullie zijn er bijna Ach gut

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 10:09

MirandaB schreef:
Zo heb eindelijk ook jouw hele topic gelezen Knipoog
Die snot die je op de foto's liet zien zag er van de week bij San ook zo uit.. In een iets mindere vorm.. maar evengoed ook zón druipneus..
Heel veel sterkte en ik zal je nog even pben Haha!

Ja vies he?

Allemaal bedankt voor jullie medeleven, ik hoop inderdaad dat het nu gauw een keer voorbij is.

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-04 21:21

Vandaag niet veel verandering, koorts nog hetzelfde, eet- en drinklust gelukkig ook. We wachten weer braaf af...

patrice

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-04 21:43

Arm beest,geef Tequila maar een dikke knuf en een hoefje van Syl.
Bah akelige ziekte dit!

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 16:43

Okee, maar weer een update van vandaag: Koorts is gestegen tot 39,1 graden, ook had ze haar eten niet op. Uit mijn hand heeft ze gelukkig wel het eea gegeten, drinken doet ze volgens mij nog normaal. Wel heeft ze een flinke verdikking aan de linkerkant van haar hoofd, die ook erg pijnlijk is Scheve mond Het zit ter hoogte van haar oor, maar dan iets verder naar achteren. Ik mocht er absoluut niet aankomen, dan draaide ze meteen haar hoofd weg. Ik heb er een slecht gevoel over, de bult is ten opzichte van gisteren flink gestegen, hij is ook vrij hard. Pfff, ik hoop maar niet dat het een nieuw abces is

tequila

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-04 20:48

Voor de mensen met ervaring: Smeerden jullie nog iets op de abcessen om het doorbreken te bevorderen? En wat deden jullie eraan als ze eenmaal open waren?