Echt super gave foto's Tineke!
(
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

> Respect voor de mensen die gewoon heel relaxed zonder zadel rijden hoor! 
ClauH schreef:Ik heb in eerdere topics nooit een reactie geplaatst, wel alles gevolgd. Ik denk dat je te veel bezig was om het heel bokt naar de zin te maken. Dat lukt toch nooit. Ik hoop dat je het plezier in het rijden terug hebt ? Je straalt in ieder geval wel op de foto's ! Die close up van jullie is echt prachtig.
shaddy82 schreef:Leuke foto's en het rijden ziet er uit alsof jullie veel plezier hadden![]()
Wainonia zit ook lekker(der) in haar vel volgens mij, echt leuk om te zien
En wat fijn om te zien dat je geen neusriem nodig hebt, zou alleen wel
even een kinriempje aan het bit doen (kan je evt ook maken van een
sperriempje of sporenbandje)
Zo'n bandje voorkomt dat het bit door de mond getrokken kan worden, maar zie jij ergens iets wat daar ook maar enigzins op lijkt?
Wendy schreef:shaddy82 schreef:Leuke foto's en het rijden ziet er uit alsof jullie veel plezier hadden![]()
Wainonia zit ook lekker(der) in haar vel volgens mij, echt leuk om te zien
En wat fijn om te zien dat je geen neusriem nodig hebt, zou alleen wel
even een kinriempje aan het bit doen (kan je evt ook maken van een
sperriempje of sporenbandje)
Is echt niet nodigZo'n bandje voorkomt dat het bit door de mond getrokken kan worden, maar zie jij ergens iets wat daar ook maar enigzins op lijkt?
Wat een heerlijke foto's om te zien Murosch!
Citaat:Is echt niet nodigZo'n bandje voorkomt dat het bit door de mond getrokken kan worden, maar zie jij ergens iets wat daar ook maar enigzins op lijkt?

Murosch schreef:Nou dank jullie wel zeg! Ik ben helemaal verrast door al deze positiviteit
ClauH wil je uitleggen wat er dan gebeuren kan? Ik ben erg benieuwd namelijk waarom zo'n riempje handig zou zijn.