Blaffende hond in 1 van de tuinen, doodeng natuurlijk, de pony waar ik op zat schrok zich een hoedje en ging liggen..
Ik keek wel even heel gek op toen ja
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik keek wel even heel gek op toen ja
' en weigert pertinent er ook maar één stap overheen te zetten, ja, tenzij je douwt en alle pootjes over het hindernisje zet (en ja, dat heb ik ook gedaan
). Anyway, dat paard dus...Sta ik ze even lekker los te gooien in de bak waar nog een hindernisje staat. En na een paar gekke bokkesprongen besloot mevrouw doodleuk helemaal zelf die hindernis te springen. Tot drie keer toe.

flitzz schreef:Mijn ruin is een keer tijdens een les met zijn hoofd tegen de lantaarnpaal naast de bak gelopen.. Zijn vriendinnetje liep langs de bak te "vervelen" waarop hij natuurlijk met moest reageren.. En liep zo (hoofd schuin en over de bak rand) met zijn hoofd tegen de paal aan.. Eerlijk is eerlijk ik heb nog nooit zo hard gelachen vanwege zijn blik "wie heeft die paal daar gezet"![]()
.. Hij heeft heel lang de bijnaam van "blondie" gehad...

Als je wil leren vloeken; neem een ezel
pokky schreef:Na het rijden tijdens het uitstappen. Paard staat ineens stil en gaat zich uitschudden (net zoals een natte hond dit doet), is een heel raar gevoel als je er op zit.....
mysa schreef:Van de week kwam ik de wei in om ze op te halen. Gooit Hvita, die een graaskorf draagt opeens haar hoofd in haar nek en begint als een malle haar hoofd van links naar rechts te zwaaien. Soort koekhappen leek het. En zo iets was het ook, want ze bleek een eikel door het gaatje naar binnen te hebben gewurmd, die natuurlijk als een knikker rondtolde en die ze met open mond moest opvangen.