Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lovelucydan schreef:ik zou het ook niet heel prettig vinden maar ach een borstelbeurtje, zo erg is het niet en goed bedoeld.
vind de meeste bokkers in dit topic erg fanatiek reageren. mag toch hopen dat jullie die mensen niet zo aanspreken als je paard een aaitje over zijn hoofd krijgt
lovelucydan schreef:ik zou het ook niet heel prettig vinden maar ach een borstelbeurtje, zo erg is het niet en goed bedoeld.
vind de meeste bokkers in dit topic erg fanatiek reageren. mag toch hopen dat jullie die mensen niet zo aanspreken als je paard een aaitje over zijn hoofd krijgt
pradadaan schreef:Ik snap je volledig!
Ik heb mijn Giv zelf gefokt en zo'n veulentje heeft helemaal een aantrekkingskracht. Gatver wat kon ik er slecht tegen als er dan een stalgenoot kwam vertellen: 'Oh Daan wat is Giv toch een schatje, ik heb haar gister even geknuffeld hoor en dat vond ze erg gezellig'
Uhm ja vet leuk voor je maar rot op en fok lekker zelf een veulen om mee te knuffelen.
Ik heb er echt een vreselijke hekel aan als iemand aan MIJN paarden zit 'omdat ze zo leuk en lief zijn'.
en het ergste: ik sta op een pension stal waar iedereen zelf een paard heeft of bijrijder is, why moeten die mensen dan aan mijn paarden komen?
Dus geloof me, jij valt nog wel mee![]()
RianneH schreef:Ik ben het helemaal eens met dat het ongewenst is als anderen je paard pakken om te poetsen, uit stal of weiland oid, tenzij je toestemming hebt gegeven of afspraken erover gemaakt.
Maar ik lees ook opmerkingen over, ik wil niet dat iemand anders aan mijn paard komt, hoe staan jullie tegenover kriebelmomentjes over de boxdeur of in de weide? De paarden die bij de mijne in staan krijgen toch van mij wel een aai of een uitgebreidere kriebel als ze het aanbieden. Of de paarden in de stalgang een aai enzo. Nooit eten en nooit geforceerd, maar daarmee zit je dus wel aan andermans paarden.
Poiuytrewq schreef:Los van of dit normaal is of niet, is het jouw paard en dus ook jouw verantwoordelijkheid, wat er ook gebeurt